Gjest bente85 Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Har en bestemor som er utrolig snill, men til tider blir ting litt vanskelig. Føler jeg blir såret. :-( Er en ung jente som begynner å nærme meg 26 år, men jeg føler ikke at min bestemor behandler meg som det. Føler hun behandler meg som et barn! Når jeg snakker med henne på tlf så føler jeg at det er hun som vet best i samtalene, mens det jeg har å si er liksom ikke så viktig. Føler jeg blir avist når jeg sier noe. Det føles også at hun sitter i tlf og beordrer meg til ting jeg burde gjøre, og hvis jeg svarer på det hun sier, gjentar hun og gjentar hun det hun har sagt. Og det er virkelig ikke noe gøy. Har en søster som er 4 år eldre enn meg, og som min bestemor behandler helt annerledes. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, blir kanskje dumt og si det rett til henne på tlf, at hun skal bli irritert eller noe på meg. Har vel vurdert og nevne det for foreldrene mine, siden hun er min mamma's mor liksom. Men har virkelig lyst til å få slutt på det hele, vil at hun skal behandle meg som en voksen kvinne som får til ting i livet, som ikke trenger råd fra andre. For jeg kan jo ta vare på meg selv, virkelig. Har samboer og vi har bodd sammen i over 1 år, og nettopp det hjelper jo på når det er tunge tider. Min samboer vet om problemene, og jeg lurer litt på om jeg skal få med han til å snakke med foreldrene mine. Har nylig vært gjennom en slankeoperasjon, og nettopp derfor trennger jeg noen som støtter istedenfor å komme med råd som virker om at hun vet best, mens det jeg sier det teller ikke, det glemmer vi. Bare jeg sier noe, kan jeg bli avvisst tvert.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Det synes jeg virkelig ikke du burde bry deg noe om. Eldre folk er oftesånn, ikkea det personlig. Besteforeldre vil ofte se på barnebarna som barn selv om de er både 30 og 40. Bare si ja og ha. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå