AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Hei! Jeg klarer ikke å finne næringsinnholdet i de svarte Toro boksene med tikka masala og chicken curry. Har lest på de i butikken, mener at det ble langt over 1000 kcal per porsjon når man tar med både kokosmelk, saus og ris, kan dette virkelig stemme? Er det så mye kcal i disse produktene? Og er de veldig usunne? Vurderer også jegergryte, (tilbake i butikkene igjen ) er det et bedre alternativ?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Personlig ville jeg holdt meg langt unna Toro hvis jeg skulle spise sunt. Masse transfett og salt.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Kan nevne at jeg ikke har spist noe slik på et par mnd, så tenkte å ha det i dag siden det er lørdag. Men blir litt skeptisk hvis det faktisk er så mange kcal i...
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Toro har da fjernet transfett i produktene sine http://www.toro.no/index.php?mapping=343 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå