Gå til innhold

Hvor har jeg han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en som jeg ble kjent med på nett.

Vi holder på med i et par måneder nå, men jeg er ikke helt sikker på hvor jeg har han. Vi har kontakt nesten hver dag, som regel ringer han for å prate om hverdagslige ting (men han er veldig sosial person så kanskje ringer han bare for å prate med noen), han prøver å få god tone med min tenåring (og dette er ikke enkelt hehe..), inviterer meg til selvlagde middager og er meget snill og omtenksom ellers. Når han henter meg om vi skal noen plass så parkerer han og kommer alltid inn. Jeg er blitt også kjent med noen venner av han.

Nå har jeg fått egen tannbørste hjemme hos han, som står i samme glass som hans og nå skal han også skaffe føner slik at jeg kan dusje når jeg er der ;). Han har sagt til meg at han ønsker å bli bedre kjent og han fortalte til andre jenter som er intr i han at han roter med ei nå (når han sa "roter" så sa han samtidig at det vil si holder på å bli kjent med),dette for å ikke holde de på gress. Han sa til meg sist jeg var hos han at han anser ikke seg selv som singel nå og vi ble enige om at vi ikke møter andre, men uten at vi definerte "forholdet" vårt.

MEN han er en tidligere don juan og ellers en popular mann som liker jenter generelt. Og jeg vet jo ikke om han er så snill og omtenksom kun pga det er en vane for han å flørte med damer. Han har ellers flere venninner og som han sier, vil han alltid ha de men at jeg har ikke noe å bekymre meg over, de er ikke gamle flammer. De fleste er gift eller i forhold. Ikke snakker han om følelsene sine heller og ikke spør han meg om hva jeg føler så jeg vet derfor ikke om han føler noe for meg og det er frustrerende for jeg er i ferd med å falle for fyren... :tristbla:

Noen som kan komme med noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir jo veldig vanskelig å vite intensjonene hans for noen utenfra. At han ikke liker å snakke om følelser trenger jo ikke være noe farlig da. Mange menn som ikke liker det ;)

Skjønner det er skummelt å falle for noen du er usikker på, men det ser ut som du nesten må la tiden vise...

Lykke til :)

Skrevet

Eneste rådet det er mulig å gi deg er at du ikke tar alt for god fisk.

Det du kan gjøre er å ta det med ro og se an hvordan det hele utvikler seg.

Falle for noen som du ikke vet hvor du har er absolutt ikke smart. Bruk fornuften over følelsene inntil du vet.

Personlig hadde jeg aldri funnet meg i at dama hadde såkalte "kompiser", men hvis du har dette selv, så kan jo ikke du si noe på at han har venninner heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...