AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #221 Del Skrevet 8. mai 2012 Revenge. New Girl er også blitt innmari bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøydukkeAnna Skrevet 8. mai 2012 #222 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg følger med på: Private PracticeGrey's AnatomyDesperate Housewives (er snart ferdig)GCBOne Tree Hill (er avsluttet, men kan jo fortsatt se på det) Følger med på disse og: True BloodVampire DiariesHow I Met Your Mother Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saunet Skrevet 15. mai 2012 #223 Del Skrevet 15. mai 2012 Siste episode var ikke noe spesielt bra. Veldig såpeserie og klisjefylt, rett og slett dårlig sesong avslutning. Da er det i hvertfall bekreftet at det kommer en sesong 6 som blir siste sesong og forkortet til 11 episoder. Serena kan like så greit bli skrivet ut, ikke noe mer å skvise ut av hennes rollefigur. Håper på at dem viser en mørk side av Dan i sesong 6 etter alt som har skjedd nå. JAJA, så blir det kanskje Chuck og Blair av like vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #224 Del Skrevet 15. mai 2012 Kjedelig siste episode. De skulle gjerne skrevet ut Serena av serien. Og Lola også. Vet ikke om jeg orker å se den siste sesongen, men det blir vel til det... må jo se hvordan det ender, men er ikke som tidligere hvor jeg har gått hele sommeren og ventet på ny episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. mai 2012 #225 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg forstod at eldste par Bass var i live hele tiden. Det her er jo såpeopera, tross alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #226 Del Skrevet 15. mai 2012 Aaaaawwww, Blair og Chuck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #227 Del Skrevet 15. mai 2012 Der ødela de Serena helt, ja. Men jeg liker fortsatt Blair, da! Hva som skjer med Blair/Chuck og hva som skjer med Dan er vel det jeg kommer til å se på neste sesong for. Men godt det bare er 11 episoder, tross alt. Håper bare ikke de sprer dem fra september til mai og viser 1-2 i måneden :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 15. mai 2012 #228 Del Skrevet 15. mai 2012 Det jeg ikke skjønner er hvordan Lily og Rufus bare skal divorce, just like that? De drar den litt langt syns jeg..Alt blir så urealistisk, veldig enig at det blir for såpe opera. Litt for mye Gode og Onde Dager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #229 Del Skrevet 17. mai 2012 Vil og at Chuck og Blair skal bli sammen igjen, men på samme tid blir det teit! Nå har Dan og Blair vært sammen liksom - passer jo så dårlig! Chuck burde egentlig bli "turned off" av Blair pga det, om han hadde vært den gamle, kule Chuck! Og Blair vingler jo så sinnsykt. Lite troverdig at hun virkelig elsker eller har elsket Chuck når hun ikke "klarer" å være sammen med han, og har vært sammen med flere etter han. Syns generelt ingen av karakterene er den samme type karakteren som før! Blææ.. Noen som vet om det kommer flere sesonger etter dette? Enig med dere som sier at karakterene Dan og Blair ble ødelagt etter at de ble sammen. De skulle aldri blitt sammen. Og nå som det ble slutt i den siste episoden, så er det sært å tenke at de har vært sammen. Det ødelegger forholdet mellom Chuck og Blair at Blair har vært sammen med Brooklyngutten Dan. Og Serena da, karakteren er helt ødelagt den siste sesongen. Samme med Nate også, det skjer så lite og alt handler om the spectator og Olivia. Og hvordan kunne det lykkelig paret (Rufus og Lily) ta ut separasjon så fort? At Lily plutselig skal gi faren til Chuck en sjanse er bare tåpelig. Ekteskapet mellom de er doomed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenDetektiv Skrevet 18. mai 2012 #230 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg må si siste episode var nokså skuffende, Serena- og Blairdramaet tar visst aldri slutt. Jeg syns også Nate har blitt så kjedelig i det siste, bare spectator hele tiden. Jeg savner high-school/college-dramaet hvor det skjedde litt av hvert. Ellers håper jeg at Carter Bason kommer inn igjen, han var nokså underholdende! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mai 2012 #231 Del Skrevet 20. mai 2012 Enig i at siste episode var kjedelig. Spørs om neste og siste sesong blir bra eller ikke. Bare vente og se da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #232 Del Skrevet 18. september 2012 Noen som vet når sesong 6 begynner? Anonym poster: 76f59c4ee99a7f621a80e7b6ab905246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. september 2012 #233 Del Skrevet 18. september 2012 Har det kommet fram hvem Gossip girl er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2012 #234 Del Skrevet 18. september 2012 Har det kommet fram hvem Gossip girl er? Nope Anonym poster: 76f59c4ee99a7f621a80e7b6ab905246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. september 2012 #235 Del Skrevet 18. september 2012 Noen som vet når sesong 6 begynner? Anonym poster: 76f59c4ee99a7f621a80e7b6ab905246 8.oktober. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 19. september 2012 #236 Del Skrevet 19. september 2012 Var det ikke Georgina som var GG da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2012 #237 Del Skrevet 20. september 2012 Nei, Georgina bare tok over for gossip girl en periode. Det gjorde Serena også. Anonym poster: 5066e06bd134f620c711e130fefe1191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå