MissStiles Skrevet 25. april 2012 #201 Del Skrevet 25. april 2012 Faren til Chuck er ikke faren hans? Mye handler om moren og nå faren til Chuck. Ikke så spennende lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 25. april 2012 #202 Del Skrevet 25. april 2012 Blir for såpeserie det her nå..! Alle er jo snart i slekt med alle. Og at Blair skulle ødelegge så mye for Dan? Og Serena er jo bare helt på jordet. Denne serien bør egentlig kanselleres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 25. april 2012 #203 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg orker nesten ikke se serien mer, den har blitt så dårlig. Er heldigvis bare noen episoder igjen av denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 25. april 2012 #204 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg ser ene og alene fordi jeg nå har investert fem sesonger i denne serien, og jeg er nødt til å fullføre. Det har faktisk blitt en ukentlig byrde. Men jeg håper virkelig de slutter snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mai 2012 #205 Del Skrevet 1. mai 2012 OMG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vodka Skrevet 1. mai 2012 #206 Del Skrevet 1. mai 2012 hvordan er det mulig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #207 Del Skrevet 1. mai 2012 Wow!! Håper vi snart får svar på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 2. mai 2012 #208 Del Skrevet 2. mai 2012 Enig med flere her.. den siste sesongen av denne serien har nesten blitt en stor lidelse, som en stor kvise i panna. Det gjør vondt, men du må nesten prøve å skvise ut restene.. Jeez. Alt med bryllupet til Blair, og babyen og ulykken osv.. for meg blir det for mye, gitt. Det føles nesten som om serieskaperne selv vet at det begynner å bli trått, og overdramatiserer. I O.C. drepte de jo en av hovedkarakterene, som i mine øyne holdt serien i sjakk, og nå er de nesten iferd med å gjøre det samme med GG. Altså ødelegge den ved å gjøre for mye utav alt. Håper det tar seg opp, ellers gidder jeg ikke mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #209 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg vil at Blair og Chuck skal bli sammen igjen, og fortsette med schemingen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #210 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan de ikke bare være tilbake på skolen, med mer uskyldige problemer, som at Blair vil være mest populær osv :-) Det her tar jo heelt av. Kunne ønske de kunne "undo" mye av det som har skjedd, som at Blair har vært gravid og skullet gifte seg, ulykken og alt tullet med at Chuck hadde psykiske problemer. All spenningen rundt Chuck og den forførende personen han er gang var har jo og forsvunnet blant annet! Og man rekker ikke å bli "glad i" karakterene som kommer inn før de fyker ut igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #211 Del Skrevet 2. mai 2012 Jeg vil at Blair og Chuck skal bli sammen igjen, og fortsette med schemingen Mhm!! Men Dan og Blair skulle aaldri blitt sammen i utgangspunktet. Det ødela mye av karakteren Blair og karakteren Dan, og liksom rollene de hadde i serien. Og om det blir slutt der blir det bare teit at Dan en gang har elsket Blair og omvendt. Huff.. ting er allerede for ødelagt til at denne serien kan fikses. Dumt, for jeg klarer ikke slutte å se fordet.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måndagsbarn Skrevet 3. mai 2012 #212 Del Skrevet 3. mai 2012 Så forresten de siste episodene som er sluppet nå i går, har ikke sett siden pausen fra februar av - og er det bare meg som synes at Blair og Dan har null kjemi? Det er liksom ikke interessant å se dem sammen .. "alle" vet jo at det er Chuck som er mannen for Blair! Enig med siste Anonyme Bruker over her ja, det føles litt ødelagt når Dan og Blair har blitt sammen.. Håper Serena får smekk på fingrene for måten hun behandler alle (spesielt Lola!), forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #213 Del Skrevet 3. mai 2012 Enig frøkenfryd. Man blir ikke noe glad i det paret, eller får noe forhold til det! Ja, Serena har jo bare blitt helt rar. Skjønner ikke hvem hun skal være lenger. Nate og igrunn. Pluss, spenningen rundt hvem som er Gossip Girl forsvinner litt når de plutselig har hatt nr hennes, Diana vet hvem hun er, Georgina vet vel, og de har tatt over siden hennes. Tviler på at det noengang kan komme en logisk forklaring av hvem som er GG uansett da. Og Diana, er ikke hun veldig dårlig skuespiller? Overdrevent bitchy og utspekulert, ingen som er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #214 Del Skrevet 8. mai 2012 Håper dagboken til Blair viser at det er Chuck hun elsker, og at de gjenforenes i siste episode! Da er det kanskje verdt og ta en sesong til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #215 Del Skrevet 8. mai 2012 Elsker Chuck og Blair sammen Hvorfor er Dan sammen med Blair når han vet at hun ikke elsker han, og egenrlig ikke vil være med til Roma? Noen som vet hvor mange episoder det er igjen av denne sesongen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clyro Skrevet 8. mai 2012 #216 Del Skrevet 8. mai 2012 Sesongavslutning 14. mai, så det er altså bare én episode igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 8. mai 2012 #217 Del Skrevet 8. mai 2012 Så utrolig LITE kjekk Dan har blitt! Alt det håret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexington Skrevet 8. mai 2012 #218 Del Skrevet 8. mai 2012 Så utrolig LITE kjekk Dan har blitt! Alt det håret! Enig! Da han hadde dusjet, herregud som det så ut. Jeg synes egentlig alle har tapt seg litt utseendemessig med årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #219 Del Skrevet 8. mai 2012 Vil og at Chuck og Blair skal bli sammen igjen, men på samme tid blir det teit! Nå har Dan og Blair vært sammen liksom - passer jo så dårlig! Chuck burde egentlig bli "turned off" av Blair pga det, om han hadde vært den gamle, kule Chuck! Og Blair vingler jo så sinnsykt. Lite troverdig at hun virkelig elsker eller har elsket Chuck når hun ikke "klarer" å være sammen med han, og har vært sammen med flere etter han. Syns generelt ingen av karakterene er den samme type karakteren som før! Blææ.. Noen som vet om det kommer flere sesonger etter dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2012 #220 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvilke andre serier ser dere GG tilhengere på?? Trenger noe nytt. Har ellers sett SATC, bare :-) Hva er verdt å begynne å se på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå