AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Jeg spiser sunt, trener og lever et ok liv. Enda har jeg flust av cellulitter paa rumpe og laar.. Det sies jo at ingenting kan faa dem helt bort, men er det egentlig sant? Hvis jeg f.eks. trener beinhard styrke paa rumpe og laar og blir veldig fit, vil de kunne forsvinne da? Eller hvis jeg gaar ned et par kg? Eller er det behandlinger hos hudpleier som kan faa dem bort..? Jeg stoler definitivt ikke paa "cellulitt-kremer".
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Om du omvandles til en bodybuilder med minimum fettprosent forsvinner de ja, men man skal jo tenke realistisk. 1
Rosenknoppen Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Jeg tror egentlig det er litt uunngåelig. Har hatt appelsinhud siden jeg var 15.. Er slank altså! Men jeg ser en forbedring hvis jeg trener og drikker mye vann og spiser sunt..
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #4 Skrevet 17. september 2011 Les dette: http://innhold.legesiden.no/nyheter/dermatologi/cellulitter-2013-kan-man-bli-kvitt-dem
Nikka88 Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 trening hjelper, massasje, celulittkremer hjelper faktisk om man er flink til å bruke de hver dag, vektnedgang hjelper også, men det varierer fra person til person...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå