Gå til innhold

Hva er greia med at folk glor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg satt på bussen på vei hjem i dag, var det en mann som satt "to-tre seter" foran meg og glodde som bare det. Sånn skikkelig intens gloing, det var bare rart. Det verste var at han fortsatte med det hele den halvtimen- til jeg gikk av, og til og med da snudde han seg i vinduet for å se etter meg. Han så helt vanlig ut, men jeg synes det var skikkelig ubehagelig. Jeg så ikke på han, prøvde å se bort - men han sluttet ikke.

Hvorfor glor folk på den måten? Hva er det de egentlig tenker da? Og ja jeg så tydelig at han glodde og ikke stirret, han satt ikke så langt unna:P Glor de på meg fordi jeg ser rar ut? Hører på musikk? Jeg ser da ganske normal ut...

Har støtt på et par sånne den siste uka nå. På tirsdag var det også samme mann. Jeg tør jo ikke å se på han tilbake, han har litt sånne "for intense" øyne, eller er det bare et eller annet han gjør med de. Hva synes dere om folk som åpenbart glor og ikke flytter blikket? Har dere opplevd sånt? Det er jo ikke noe hyggelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Applecore
Skrevet

Sær fyr...

Stirr hardt tilbake og se om han ikke blir litt satt ut.

Skrevet

de glor fordi du er pen

Skrevet

Det er i alle fall ikke vanlig folkeskikk å glane på folk på den måten. ;)

Kanskje han bare ble helt satt ut da han så deg?

• Liker 1
Skrevet

kanskje han var veldig intressert i deg og kanskje redd for å gå bort å prate til deg.

eller såå trenger han kanskje ett liv :P

Merker også iblant at folk glor sikkelig på en person, noen gang er rett og slett creepyy :sjenert:

Skrevet

Hadde også synest dette var pussig... Ihvertfall viss samme mann har gjort det 2 ganger på en uke ( eller misforsto jeg, og att det ikke var samme mann?)

Ser du han igjen å han stirrer like intenst hadde jeg spurt han forsiktig: unnskyld, kjenner jeg deg fra en plass, siden jeg har lagt merke til att du hele tiden retter blikket ditt mot meg?

Da får du kanskje ett svar, og enten så synest han du er hot, ellers så kjenner han deg kanskje igjen fra gamlere tider... Mange muligheter, men jeg synes sånt er ekkelt og liker ikke folk som stirrer på meg på toget,bussen o.l.

Håper jo helst du ikke støter borti denne mannen noe mer, men om de har vært to episoder på en uke, kan det fort skje igjen.. Han kan jo også være hyggelig :sjenert:

Skrevet

kanskje han var veldig intressert i deg og kanskje redd for å gå bort å prate til deg.

eller såå trenger han kanskje ett liv :P

Merker også iblant at folk glor sikkelig på en person, noen gang er rett og slett creepyy :sjenert:

Haha, det er ikke akkurat den beste måten å vise at man er interessert på? TS tør jo ikke å se på han fordi han har skumle/intense øyne! :fnise:

Enig i at det er creepy, men for all del: kan jo være en hygggelig mann også. :gjeiper:

Skrevet

Er en fyr innom jobben min av og til som glooooor på meg når han er der. Han er kjempesøt og ser helt normal ut, men han er autist. :) Hadde jeg ikke visst det, hadde jeg blitt redd. :/

Du får bare ignorere denne karen.

Skrevet

Jeg blir også glodd på, og det er ikke fordi jeg er pen. :gjeiper:

Fryktelig ubehagelig med de som fortsetter å stirre uansett hvilken taktikk man velger. Stirre tilbake, se vekk, kikke ut av vinduet (der er det stirrende speilbildet deres) etc. Hater at setene er mot hverandre på t-banen.

Skrevet

Hva er greia med at folk får helt noia når noen ser på dem?

Ta det som et kompliment, han synes sikkert du er pen, men tør ikke å snakke til deg - derfor bruker han bare øynene haha! :fnise:

Skrevet

Da jeg satt på bussen på vei hjem i dag, var det en mann som satt "to-tre seter" foran meg og glodde som bare det. Sånn skikkelig intens gloing, det var bare rart. Det verste var at han fortsatte med det hele den halvtimen- til jeg gikk av, og til og med da snudde han seg i vinduet for å se etter meg. Han så helt vanlig ut, men jeg synes det var skikkelig ubehagelig. Jeg så ikke på han, prøvde å se bort - men han sluttet ikke.

Hvorfor glor folk på den måten? Hva er det de egentlig tenker da? Og ja jeg så tydelig at han glodde og ikke stirret, han satt ikke så langt unna:P Glor de på meg fordi jeg ser rar ut? Hører på musikk? Jeg ser da ganske normal ut...

Har støtt på et par sånne den siste uka nå. På tirsdag var det også samme mann. Jeg tør jo ikke å se på han tilbake, han har litt sånne "for intense" øyne, eller er det bare et eller annet han gjør med de. Hva synes dere om folk som åpenbart glor og ikke flytter blikket? Har dere opplevd sånt? Det er jo ikke noe hyggelig.

Kanskje du hadde måkebæsj i håret? :fnise:

Eller at du minnet han om hans døde søster?

Kanskje du skal spørre den stirrende fyren og ikke KGfolk? Vi var jo ikke der :fnise:

Skrevet

Kanskje du hadde måkebæsj i håret? :fnise:

Eller at du minnet han om hans døde søster?

Kanskje du skal spørre den stirrende fyren og ikke KGfolk? Vi var jo ikke der :fnise:

Har du hatt en litt dårlig dag? Folk her spør jo om "de har for store kjønnslepper", "om de burde slå opp med fyren sin", og TS trekker bare fram et fenomen som mange kan kjenne seg igjen i. Det ser du av svarene. Er jo litt morsomt å lese sånt synes jeg da. Det finnes way merkeligere ting å spørre om, så dette passer godt under generell debatt! :)

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han var blind? Eller så hadde du en diger buse på nesa.

• Liker 1
Skrevet

Har du hatt en litt dårlig dag? Folk her spør jo om "de har for store kjønnslepper", "om de burde slå opp med fyren sin", og TS trekker bare fram et fenomen som mange kan kjenne seg igjen i. Det ser du av svarene. Er jo litt morsomt å lese sånt synes jeg da. Det finnes way merkeligere ting å spørre om, så dette passer godt under generell debatt! :)

Har en finfin dag jeg, men lurer av og til på spørsmålene.

He he he finner dem underholdende.

Når noen stirrer på meg, det skjer igrunn altfor sjeldent :frown: blir jeg som regel stresset på om jeg har en buse i nesa, eller skit i panna. Ellers så spør jeg rett og slett om jeg burde husket vedkommende siden de stirrer.

Skrevet

Neste gang sier du i en skarp tone - 'Har du aldri sett folk før,din raring'.

• Liker 3
Skrevet

Neste gang sier du i en skarp tone - 'Har du aldri sett folk før,din raring'.

En gang spurte jeg en som stirret fælt på meg noe lignende: "Hvorfor ser du sånn på meg?" rett ut. Da sa han bare:"Hvem faen tror du at du er?!" og gikk sin vei... :fnise:

Jeg så ikke han igjen da.

• Liker 1
Skrevet

Svært uhøflig. Uoppdragne mennesker uten sosiale antenner.

Typisk tunge nordmenn.

• Liker 1
Skrevet

Æsjj det der er ekkelt samme skjedde med meg når jeg bodde med eksen. Det var en creepy kar som bodde i blokka vår og han STIRRRRRRA hver gang jeg tok bussen. Han var skummel. Det kom noe godt ut av at det ble slutt med samboeren min hvertfall nå slipper jeg å se denne mannen igjen hahaha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...