AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Er ei jente på 158 cm, veide 45 for 2 uker siden, men har faenmeg gått opp til FØRTIÅTTE!!! Det er mye på 2 uker. Ok, jeg har mye skyld i det da jeg har spist en del sjokolade og annen dritt, men nå er det nok. Jeg skal NED til 45 igjen. Hvor mye er mulig å gå ned i løpet av 1 uke? Eller 2... Hvor mange gram med fett kan jeg miste? Må jeg sulte meg i hjel for å miste fett på en uke?
kontorstol Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Hvorfor er det så viktig å gå ned på en uke?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Det er ikke så viktig. Andre som kan svare meg? PÅ SPØRSMÅLET. Takk
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Kutt ut sjokoladen da, så blir alt som før.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 du skal tilbake til å bli undervektig igjen?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 du skal tilbake til å bli undervektig igjen? Jeg så helt normal ut da jeg var nede på 45-46. Jeg har bare så jævla mye fett på rompa. Så JA, jeg MÅ ned fortest mulig.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Kutt ut sjokoladen da, så blir alt som før. Hvordan vet du det? Nå har jo fettet fra sjokoladen som jeg har spist de siste ukene, lagt på seg på kroppen = fett... det blir jo ikke borte bare fordi jeg kutter ut sjokoladen? Eller?
Wiggins Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 Jeg så helt normal ut da jeg var nede på 45-46. Jeg har bare så jævla mye fett på rompa. Så JA, jeg MÅ ned fortest mulig. Tommelfingerregelen sier at de fleste maksimalt kan gå ned 0,5 kg fettvekt i uka, går man ned mer mister man muskelmasse. Du som er såpass lav må nok regne med å gå ned mindre enn det så sant du ikke har rimelig god kondisjon fra før av og kan trene mye utholdenhet samt noe styrke. Det vitner om en svært usunn mentalitet hos deg at du MÅ gå ned fortest mulig. Å prøve å gå ned fort fører veeeldig ofte til at du mister muskelmasse. Dermed får du lavere forbrenning, og legger lett på deg igjen, og jojo'en er i gang. Hvis du derimot lar det ta den tiden det trenger for å gå ned på en sunn måte så kan du holde deg der varig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå