Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å prøve ut ID sin mineralfoundation. Har hittil brukt Body Shop sin. Tenkte å kjøpe over nettet da det er mye billigere på bl.a. feelunique. Noen her som kan tipse meg om hvilken farge jeg bør kjøpe? Jeg er så lys i huden som det overhodet er mulig, og har kjølige toner i huden. Kan jeg bruke denne da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du linker til, er et finishing pudder, og ikke en dekkende foundation. Pudderet bruker du som avslutning for at foundationen skal sitte bedre. Jeg vil tippe at du skal ha fargen Fair; det er den lyseste kalde tonen hos Bare Minerals.

Skrevet

Det du linker til, er et finishing pudder, og ikke en dekkende foundation. Pudderet bruker du som avslutning for at foundationen skal sitte bedre. Jeg vil tippe at du skal ha fargen Fair; det er den lyseste kalde tonen hos Bare Minerals.

Takk for svar! Hmm, jeg må innrømme at jeg ikke finner den på Feelunique. Ser ikke hvor det står farger henn :sjenert:

Skrevet

Aha, nei, jeg fant det ut :fnise:

Skrevet

Her kan du ta en test for å finne ut hvilken tone du bør velge: http://www.bareescentuals.com/on/demandware.store/Sites-BareEscentuals-Site/default/ShadeSelectorTool-Start?brandId=BE

Men jeg anbefaler deg å kjøpe det hos blivakker.no eller blush.no for da vet du at du får ekte pudder. Feelunique tror jeg ikke er ekte. Kjøpte pudderet derfra en stund, men så begynte jeg å kjøpe fra Norge og huden min ble bedre. Man ser også forskjell på boksene, så den ene må være falsk.

Skrevet

Feelunique er vel godkjent forhandler av en hel rekke merker, og har ganske stor "turnover", dvs. utskifting av varebeholdningen. Bare Minerals skiftet forpakning for et par år siden (eller i fjor?), til den nye boksen med lukkbart innerlokk. Det er lurt å sjekke opp fakta før man er for påståelig.

Skrevet

jeg ville nok også si fair eller fairly light =)Fairly light vil dekke rødhet litt bedre og jeg synns den ser mer naturlig ut, mens av fargen Fair får man helt lys porselenshud av. Kommer ann på hva man vil oppnå =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...