Gå til innhold

Uheldig handel hos itunes... =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper endel musikk hos iTunes. Det har alltid gått bra inntil nå. Satt på iTunes forrige helg og kjøpte i alt 7 sanger. Disse har jeg også betalt for, men sangene er ikke å finne på spillelisten. Jeg overførte ikke til ipoden der og da, tenkte jeg skulle gjøre det senere, og da jeg gikk inn på spillelisten dagen etter for å overføre til ipoden, var ikke de nye sangene på spillelista. Men jeg har fått kvittering på dem i eposten min.... Hva i alle dager kan jeg gjøre med dette?? Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send mail til iTunes Support om det. :)

Skrevet

Kjøpe musikk? :sjenert:

Ja du vet, slik man gjør for å støtte artistene så de fortsetter å lage musikken?

• Liker 3
Skrevet

Hvilken spilleliste er det du mener sangene ikke er i? Er de der hvis du velger den smart-spillelisten som heter Kjøpt som ligger rett under iTunes Store i venstremenyen?

Skrevet

Send mail til iTunes Support om det. :)

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme i kontakt med iTunes Support??

Skrevet

Hvilken spilleliste er det du mener sangene ikke er i? Er de der hvis du velger den smart-spillelisten som heter Kjøpt som ligger rett under iTunes Store i venstremenyen?

Ja, spillelisten er "kjøpt" som ligger til venstre i iTunes store. Har 72 sanger der nå, men altså ikke de 7 siste jeg kjøpte.

Skrevet

Kjøpe musikk? :sjenert:

Hm!! Hvordan skaffer du deg musikk til iPoden da?? :forvirra:

Skrevet

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme i kontakt med iTunes Support??

Det er skikkelig vanskelig å skrive "itunes support" inn i Google-søkefeltet altså...

http://www.apple.com/support/itunes/

PC'n min krasja og jeg mista hele biblioteket mitt da jeg ikke hadde tatt back-up, så jeg sendte mail dit, fikk en veldig hyggelig mail tilbake hvor kundebehandleren ga meg tilgang til å laste ned alle sangene på nytt. Det samme kan nok gjøres for deg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplevde også datakræsj, og mistet flere hundre sanger som jeg ikke hadde backup på. Sendte en mail, og problem solved.

Skrevet

Det er skikkelig vanskelig å skrive "itunes support" inn i Google-søkefeltet altså...

http://www.apple.com/support/itunes/

PC'n min krasja og jeg mista hele biblioteket mitt da jeg ikke hadde tatt back-up, så jeg sendte mail dit, fikk en veldig hyggelig mail tilbake hvor kundebehandleren ga meg tilgang til å laste ned alle sangene på nytt. Det samme kan nok gjøres for deg.

Tenkte ikke på å google det jeg... Men jeg fant ut av det likevel, og har nå fått hjelp fra en kundebehandler, og sangene har jeg fått!! :) Så nå er jeg veldig fornøyd!! :)

Skrevet

Hm!! Hvordan skaffer du deg musikk til iPoden da?? :forvirra:

Var det sarkasme? :P Uansett, når man setter i en CD kan man synkronisere sporene med itunes og legge de over ganske så raskt.

Skrevet

Jeg hater forresten iPod og itunes. Jeg har en selv men orker aldri å synkronisere den nesten.. Og nei har aldri kjøpt musikk i itunes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...