Tiffani Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Kjøper endel musikk hos iTunes. Det har alltid gått bra inntil nå. Satt på iTunes forrige helg og kjøpte i alt 7 sanger. Disse har jeg også betalt for, men sangene er ikke å finne på spillelisten. Jeg overførte ikke til ipoden der og da, tenkte jeg skulle gjøre det senere, og da jeg gikk inn på spillelisten dagen etter for å overføre til ipoden, var ikke de nye sangene på spillelista. Men jeg har fått kvittering på dem i eposten min.... Hva i alle dager kan jeg gjøre med dette?? Noen som vet??
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Kjøpe musikk? Ja du vet, slik man gjør for å støtte artistene så de fortsetter å lage musikken? 3
vesla86 Skrevet 17. september 2011 #5 Skrevet 17. september 2011 Hvilken spilleliste er det du mener sangene ikke er i? Er de der hvis du velger den smart-spillelisten som heter Kjøpt som ligger rett under iTunes Store i venstremenyen?
Tiffani Skrevet 17. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2011 Send mail til iTunes Support om det. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme i kontakt med iTunes Support??
Tiffani Skrevet 17. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2011 Hvilken spilleliste er det du mener sangene ikke er i? Er de der hvis du velger den smart-spillelisten som heter Kjøpt som ligger rett under iTunes Store i venstremenyen? Ja, spillelisten er "kjøpt" som ligger til venstre i iTunes store. Har 72 sanger der nå, men altså ikke de 7 siste jeg kjøpte.
Tiffani Skrevet 17. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2011 Kjøpe musikk? Hm!! Hvordan skaffer du deg musikk til iPoden da??
Mayah Skrevet 17. september 2011 #9 Skrevet 17. september 2011 Skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme i kontakt med iTunes Support?? Det er skikkelig vanskelig å skrive "itunes support" inn i Google-søkefeltet altså... http://www.apple.com/support/itunes/ PC'n min krasja og jeg mista hele biblioteket mitt da jeg ikke hadde tatt back-up, så jeg sendte mail dit, fikk en veldig hyggelig mail tilbake hvor kundebehandleren ga meg tilgang til å laste ned alle sangene på nytt. Det samme kan nok gjøres for deg. 1
Wildy Skrevet 17. september 2011 #10 Skrevet 17. september 2011 Jeg opplevde også datakræsj, og mistet flere hundre sanger som jeg ikke hadde backup på. Sendte en mail, og problem solved.
Tiffani Skrevet 17. september 2011 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2011 Det er skikkelig vanskelig å skrive "itunes support" inn i Google-søkefeltet altså... http://www.apple.com/support/itunes/ PC'n min krasja og jeg mista hele biblioteket mitt da jeg ikke hadde tatt back-up, så jeg sendte mail dit, fikk en veldig hyggelig mail tilbake hvor kundebehandleren ga meg tilgang til å laste ned alle sangene på nytt. Det samme kan nok gjøres for deg. Tenkte ikke på å google det jeg... Men jeg fant ut av det likevel, og har nå fått hjelp fra en kundebehandler, og sangene har jeg fått!! Så nå er jeg veldig fornøyd!!
Gjest BabyBlue Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Hm!! Hvordan skaffer du deg musikk til iPoden da?? Var det sarkasme? Uansett, når man setter i en CD kan man synkronisere sporene med itunes og legge de over ganske så raskt.
Shantee Skrevet 18. september 2011 #13 Skrevet 18. september 2011 Jeg hater forresten iPod og itunes. Jeg har en selv men orker aldri å synkronisere den nesten.. Og nei har aldri kjøpt musikk i itunes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå