Gå til innhold

Selvkontroll. forebyggende pedofili?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva ska jeg gjør om en ganske pen å søt jente vil ha meg? Dette hadde vanligvis ikke vært noe problem men nå har det seg slik at hun er 15 og jeg 23...(hun ser minst ut som 20). Jeg har sagt ifra at hun er for ung for meg og hun var enig i det å lo det vekk men hun insisterer på å møte meg og vet ikke helt hva jeg ska gjør om hun begynner liksom...

Selvkontroll i slike situasjoner har jeg lite av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kommer til å bli skjelt ut i denne tråden her, kanskje beder å ta dette på diskusjon.no der folk oppfører seg bedre?

Du er ikke pedofil fordi du liker en jente som er 15 når du er 23. Spesielt ikke når du sier hun ser ut som hun er 20.

MEN du skal ligge unna henne likevel fordi hun er for ung for deg. Du får se deg om etter ei jente på din alder slik at du kan glemme hun det er snakk om her.

• Liker 5
Skrevet

Du er den voksne her, og det er derfor ditt ansvar at det ikke skjer noe mellom dere. Eventuelt vent noen år.

• Liker 1
Skrevet

Er den lenge til hun blir 16? Da kan du lovlig penetrere vaginaen hennes med kuken din. Da er det helt lovlig at hun rir deg hele natta. Da kan du til og med presse kuken inn i rumpen hennes uten å få problemer med loven.

• Liker 2
Skrevet

Vel, ifølge Store norske leksikon så er peodifili "pedofili, seksuell tiltrekning til barn eller voksen persons trang til seksuell omgang med barn."

Jeg vil ikke si at ei jente på 15 er et barn, men jeg syns likevel det er drøyt når du er 8 år eldre enn henne, og hun ikke engang lovlig kan ha sex.

Skrevet

Råder deg til å ligge unna dersom du vil gjøre det riktige her.

Var selv sammen med en på 23 da jeg nylig hadde fylt 15.

Jeg angrer bittert den dag idag. Den personen ødela meg totalt.

Hun er bare et barn. Back off!

Skrevet

Dette er vel ett av de tilfellene hvor det bare er én ordentlig løsning: smøre seg med tålmodighet.

• Liker 3
Skrevet

Du kommer til å bli skjelt ut i denne tråden her, kanskje beder å ta dette på diskusjon.no der folk oppfører seg bedre?

Du er ikke pedofil fordi du liker en jente som er 15 når du er 23. Spesielt ikke når du sier hun ser ut som hun er 20.

MEN du skal ligge unna henne likevel fordi hun er for ung for deg. Du får se deg om etter ei jente på din alder slik at du kan glemme hun det er snakk om her.

Synst folk har komt med veldig hjelpsomme og skikkelige svar jeg, takk for det :)

Jeg spørte bevist på kvinneguiden.no for å få ett ærlig og kritisk svar og jeg er helt enig med det dere skriver bare for å bekrefte det.

Og som jeg har forstått det så koker det ned til at jeg er mye eldre og må være den som tar ansvar.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Råder deg til å ligge unna dersom du vil gjøre det riktige her.

Var selv sammen med en på 23 da jeg nylig hadde fylt 15.

Jeg angrer bittert den dag idag. Den personen ødela meg totalt.

Hun er bare et barn. Back off!

Det er det jeg er redd for, blandt andre ting. For jeg som 23 vet at jeg ikke har nubbekjangs å forstå og respektere følelsene til en 15 år gammel jente, ikke i ett forhold.

Så jeg vet at før eller siden hadde jeg komt til å såret denne jenta veldig mye på en eller an måte å når du er så ung og sensitiv kan det muligens gi alvorlige følger.

Jeg har noen knuste hjerter bak meg og vet hvor skadelig det kan vær for di involverte, og når det blir en stort aldersgap blir det kanskje mer intensivt på en måte for den yngre parten, i forskjell til om du er jevnaldrende.

Men tinger er at (jeg isåfal) aldri ville gjort noe for å såre eller skade hun med vilje, men jeg er heller ikke moden nok til å ha "ansvar" ovenfor noen på 15 år.

Så om jeg hadde gått inn i ett forhold med hun så kjangsen for at hun hadde fått hjertet sitt knust ganske stor.

Det er sånn jeg ser på det, håper kanskje det kan være litt til hjelp til deg.

Endret av Damian

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...