AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #1 Del Skrevet 16. september 2011 OK. Jeg føler meg dum. Til og med wikipedia og snl.no regner med at alle vet hva det er. Men det gjør altså ikke jeg! Så jeg spør dere, kjære forumgjengere: Hva i alle dager er en fallitterklæring?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #2 Del Skrevet 16. september 2011 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirali Skrevet 16. september 2011 #3 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Jeg bruker fallitt om at "alt håp er ute" og at "jeg gir meg". En fallitterklæring er da å ytre at man er konkurs e.l. Endret 16. september 2011 av Spirali Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #4 Del Skrevet 16. september 2011 Det er på en måte å erklære ved ord eller handling at man har tapt i kampen. Feks mener mange at gi heroin gratis til tunge rusmisbrukere er en fallitterklæring for det er på en måte å gi opp kampen mot at folk i det hele tatt skal bli avhengige. Det blir litt sånn "jaja, vi får gjøre det beste utav det" istedet for å kjempe mot problemet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #5 Del Skrevet 16. september 2011 Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blair Skrevet 16. september 2011 #6 Del Skrevet 16. september 2011 Å gi opp. Gjerne uten å ha forsøkt å gjøre nok, eller alt som kan gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå