ElaineBenes Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Har en liten nevø som har bursdag i oktober og trenger tips om hva disse guttene liker nå for tida. Valgte å legge denne forespørselen her, da det vel er like så aktuelt hva julegaver angår. Dere har vel noen små venner dere skal gi julegaver til også Han spiller fotball, men er vel ikke på et overstadig interessenivå utover sitt eget lag ennå, hehe. Han liker tv- og DS-spill, lego og er ellers en fresk og oppgående liten fyr. I fjor fikk han Lego-brettspill, året før DS-spill. Vuderer en bok, da han er glad i og flink til å lese. Vet dere noe om hva som er hot for disse gutta på leketøysfronten nå? Hvilke bøker som slår an? Hva som helst! Hva liker disse guttene i 2011?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Har en liten nevø som har bursdag i oktober og trenger tips om hva disse guttene liker nå for tida. Valgte å legge denne forespørselen her, da det vel er like så aktuelt hva julegaver angår. Dere har vel noen små venner dere skal gi julegaver til også Han spiller fotball, men er vel ikke på et overstadig interessenivå utover sitt eget lag ennå, hehe. Han liker tv- og DS-spill, lego og er ellers en fresk og oppgående liten fyr. I fjor fikk han Lego-brettspill, året før DS-spill. Vuderer en bok, da han er glad i og flink til å lese. Vet dere noe om hva som er hot for disse gutta på leketøysfronten nå? Hvilke bøker som slår an? Hva som helst! Hva liker disse guttene i 2011? Hvis han liker lego ville jeg gått for lego. Alltid en høydare.
ElaineBenes Skrevet 16. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2011 Å ja, det tror jeg på! Når blir de for gamle for Lego? (Sånn ca. da - noen holder vel på til de er voksne..) Noen bøker som kunne slått an? Vil gjerne gi ham noe gøy å lese på sengen.
Gjest halebein Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Har en 7 åring, og det som er populært i vennegjenen nå (altså det det reklameres for på disney XD/cartoon netwoork osv... ) er: -Bayblade -Fyrflies (snurreting med lys på) -Fotballkort (Matchattack og Topps) -Liverpool -Boxershortser i kule farger (truse er visst heeelt ut, han har kastet alle inn i lillebrorens undertøyskuff) -Tegnesaker -Ben 10 -Bakugan (litt ut, men lekes med i skjul) -Lettlestbøker for gutter (med "guttetema") -Sykkelhansker, drikkeflaske til sykkelen -Baller (min får aldri nok baller, har sikkert 25 fotballer ute på trampolina) -Fotballstrømper (slites fort ut!) -Kule luer og pannebånd -Klær (faktisk!) -Hårvoks (utrolig nok! For et år siden gadd han så vidt gre håret, nå er visst sveis veeeldig viktig!) -Mobil (men det bør kanskje foreldre kjøpe) -DS spill og penn (mister penna hele tiden så greit med flere) tja, det var noen tips...
Gjest halebein Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 På legofronten tror jeg det er Lego Ninjago som min ønsker seg mest, og lego atlantis. Og av bøker så liker min gutt faktabøker der han lærer noe. Han knekte lesekoden med "Stjernespillerenes finter" men den er gammel, og vi lånte på biblioteket. Doktor Proktors prompepulver kanskje? Av Jo Nesbø.
ElaineBenes Skrevet 17. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2011 Fantastiske tips! Har ikke tenkt på at de begynner å komme i den alderen hvor truser er ut og hvor håret må styles.. Haha! Bakugan har jeg skjønt er ut. Men jeg er tydeligvis helt ute da jeg ikke vet hva Ben 10 er..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå