Gjest gaveshopper Skrevet 16. september 2011 #1 Del Skrevet 16. september 2011 Lurer på om det er noen her som vet om det er penger å spare på å dra over grensa og harryhandle endel til slekt og venner? Har ikke bil, så jeg blir avhengig av å ta en form for buss over fra Oslo til et av grensehandelstedene. Charlottenberg, Nordy,Töcksfors, Strømstad, Torp osv. Noen som vet om det lønner seg, og evnt hvor det er mest å spare? Tenker da ikke primært på røyk og alkohol, men på klær, elektronikk, personlig pleie, stæsj til hjemmet, konfekt og sånne ting. Vet noen om man kan ta buss til disse stedene, og om bussreisen er dyr?Siden om bussreisen er dyr, så lønner det seg vel strengt tatt ikke? Lurer også på om noen vet om man kan reise kollektivt til Ullared. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruttugla Skrevet 16. september 2011 #2 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg kan ikke svare deg angående bussbillett, men jeg syns dette er en god idé og skal gjøre det selv. Jeg pleier å handle i Charlottenberg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 16. september 2011 #3 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg pleier å handle på Nordby! Der har de absolutt alt og et nærmere der jeg bor. Aner ikke pris på bussbillett. Man kan spare mye penger om kursen er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 16. september 2011 #4 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg tror timeekspressen går til Charlottenberg, men er ikke helt sikker. Prisen vet jeg ikke, men kanskje du finner ut av det på timeekspressen sine sider. Jeg pleier å handle i Charlottenberg selv, det kan jo lønne seg hvis du reiser når du får en bra kurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 17. oktober 2011 #5 Del Skrevet 17. oktober 2011 Lurer også på om noen vet om man kan reise kollektivt til Ullared. Jeg kan aldri tenke meg det blir billig, men det går i alle fall an å ta tog til Varberg og lokalbuss derfra til Ullared. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå