AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Hei, i dag sto jeg stille og fredelig og ventet på bussen. Så satt en pen jente seg ved siden av hvor jeg sto, så annsiktet hennes kom i samme høyde som min pikk. Hvordan tolker en dette?
Gjest *Røyskatt* Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 At setehøyden på bussene burde justeres før de gir folk litt vel mye å tenke på 7
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 Kanskje hun var sliten i bena, det er jo en mulighet ja. La ikke merke til noe gap dessverre.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 kan hun fantaserte om at du skulle gå bort til henne slik at hun kunne bare sitte der i passe høude og åpne buksa di og gi deg en blowjob`? 1
Gjest A+O Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 ikke alt skal tolkes..hun foretrakk nok bare å sette seg ned fremfor å stå.
makkapakka Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 at hun var litt uheldig med sitteplassen hun valgte. Stakkars for en dag hun må ha hatt etter den traumatiske opplevelsen. 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #9 Skrevet 16. september 2011 ikke alt skal tolkes..hun foretrakk nok bare å sette seg ned fremfor å stå. Tja, selv om hun slapp å stå og ts stod, så var det også noen som etterhvert måtte stå også. Sorry, kunne ikke dy meg.... 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #10 Skrevet 16. september 2011 Hei, i dag sto jeg stille og fredelig og ventet på bussen. Så satt en pen jente seg ved siden av hvor jeg sto, så annsiktet hennes kom i samme høyde som min pikk. Hvordan tolker en dette? Hvis hun ville ha akkurat pikken din-ville hun fått da? Er du kjip med den eller noe slikt? Vil ikke dele eller la noen få bruke den. Finnes nok noen slike menn. Jeg har flørtet intenst med en.Men han vil ikke.Enda er han singel og allt. Dette er jo helt naturstridig? Lurer på om han er parringsudyktig eller noe sånt. Hvordan går det an å skuffe håpefulle fine damer så mye ? Kommer ikke over dette og forstår ingenting.
-Jiinxs- Skrevet 16. september 2011 #11 Skrevet 16. september 2011 Hei, i dag sto jeg stille og fredelig og ventet på bussen. Så satt en pen jente seg ved siden av hvor jeg sto, så annsiktet hennes kom i samme høyde som min pikk. Hvordan tolker en dette? Hun er klart ute etter pikken din, du skulle bare dratt ned buksen og dasket henne i ansikte med pikken din. Idiot. 2
Dragonfly84 Skrevet 16. september 2011 #12 Skrevet 16. september 2011 Du burde ha spurt henne, kanskje hun hadde gitt deg en blow job der og da, og så kanskje alle de andre på busstoppet hadde blitt med dere i en gang bang? 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #13 Skrevet 16. september 2011 Hvis hun ville ha akkurat pikken din-ville hun fått da? Er du kjip med den eller noe slikt? Vil ikke dele eller la noen få bruke den. Finnes nok noen slike menn. Jeg har flørtet intenst med en.Men han vil ikke.Enda er han singel og allt. Dette er jo helt naturstridig? Lurer på om han er parringsudyktig eller noe sånt. Hvordan går det an å skuffe håpefulle fine damer så mye ? Kommer ikke over dette og forstår ingenting. -du er ikke pen? -du har hår under armene? -han er homofil? -du er horete og han er redd for sykdommer? -du er pen, men ikke sjarmerende og intelligent? -han liker ikke jenter som vifter med musa? -du var ikke ren, og luktet fisk?
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 16. september 2011 #14 Skrevet 16. september 2011 Hun er klart ute etter pikken din, du skulle bare dratt ned buksen og dasket henne i ansikte med pikken din. Idiot. Haha, ja det skulle du gjort. Hadde sikkert vært kjempepopulært.
Erotisk Flukt Skrevet 16. september 2011 #15 Skrevet 16. september 2011 Lurer på hvordan TS tolker alle møter han har med dverger jeg.. De må jo være noen skikkelig kuklystne sjeler siden de i stående posisjon alltid er i blowjob-høyde ;-) -Domino 1
Gjest Katten. Skrevet 16. september 2011 #16 Skrevet 16. september 2011 Så enhver kvinne som befinner seg i riktig høyde, bøyer seg eller whatnot, vil egentlig at jeg skal daske henne med kuken min?! Hmm, på tide å gå litt mer kommando, ja!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #17 Skrevet 16. september 2011 -du er ikke pen? -du har hår under armene? -han er homofil? -du er horete og han er redd for sykdommer? -du er pen, men ikke sjarmerende og intelligent? -han liker ikke jenter som vifter med musa? -du var ikke ren, og luktet fisk? Jo jeg er pen.Og populær. Bra kropp også Ja-alltid ren og velstelt Er ikke vant til å bli avvist Jeg er ikke horete,helt normal. Jeg flørter,men vifter ikke akkurat med musa til alle og enhver jeg ser. Så når jeg en skjelden gang gjør det.Er det merkelig å ikke få napp. Jeg er sjarmerende.Jeg lukter alltid godt Jeg har aldri hatt kjønnssykdommer.Bruker alltid kondom. Mulig jeg ikke er verdens mest inteligente mannesjekker.Men jeg prøver i hvertfall.Jeg er ikke helt passiv som mange andre jenter er. Hvorfor skulle han ikke ville ha meg? Ikke kunn for litt sex engang.Jeg har veldig lyst og det trodde jeg han også hadde.Ja ja,hans tap det.Glemmer han nok snart og finner meg noe annet.
Stefan Skrevet 16. september 2011 #19 Skrevet 16. september 2011 Jeg vil tippe at korrelasjonen mellom hennes og din høyde, samt setehøyden hadde noe å spille inn der du. Jeg ville vært forsiktig med å trekke slutninger, selvom du kommer fordelaktig ut i din sære fantasi.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #20 Skrevet 16. september 2011 Note to self: stå på bussen hvis det eneste setet som er ledig er ved siden av en fyr som står.... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå