AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Jeg har fått store områder med hormon-/ pigmentflekker i ansiktet. Det er ikke noe gøy i det hele tatt!! Jeg er ikke noe særlig flink til å sminke meg, så det hjelper ikke noe særlig på. Ikke vet jeg nok om sminke til å finne rette produkter til å skjule disse flekkene heller... Er lei av å gå rundt og se ut som om jeg har et kart over Australia i ansiktet! Jeg vil ha "perfekt hud" med glød! Dersom noen har et tips om noe sminke som dekker tilnærmet lik 100% hadde jeg vært ekstremt lykkelig og takknemlig! Vil helst høre fra andre som har lignende problem og VET at det funker! Jeg tror jeg har lys, ganske normal hudtype. Litt vintertørrhet rundt nesepartiet. På forhånd takk!!!
muffin26 Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Glo minerals har en glo camuflage conceler og den virker. Skjuler hvertfall de heftige kvise arrene mine( noen av de er brune også)
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Jeg liker Vichy Dermablend Corrective Foundation veldig godt, den dekker vanvittig godt og er veldig fin på ved riktig påføring. Har skrevet omtale HER om du er interessert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå