Gå til innhold

Er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag då eg var på tur med hunden min, så møtte me på ein eldre mann med hund. Mi har starta løpetid, så ho er litt "amper" på andre hohunder, så det blei litt lyd frå ho. Då begynte jo så klart hans hund også.

Eg fekk hunden min vidare, men ho stoppa 10-15 meter vekke for å snuse i grøfta. Då høyrde eg hans hund fortsatt bjeffa.

Snudde meg og så at han SLO hunden med enden på lærbandet fleire ganger.

Heilt hjerte skjærende å høyre hunden klynke, og eg er kjempe sint på meg sjølv som ikkje sa noko (men eg var rett og slett så sjokkert at eg blei bare ståandes å gape).

Er dette vanlig? Er dødssjokkert! Trudde alle visste at slikt ikkje er lov... Eller?

Veit ikkje kven denne personen er (har ikkje sett han før i nabolaget), så eg veit ikkje om det hjelper å melde i frå nokon plass heller =/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hører ingen steds hjemme, og burde vært anmeldt til dyrebeskyttelsen. Dyr har også krav på respekt og trygghed.

Som Wergeland skrev:

"jeg aldrig Hunden mer vil slaa, men venlig klappe den...."

Jeg bliver sint, når jeg hører slikt!

• Liker 1
Skrevet

Nei, det er ikke lov. Det er heller ikke slik jeg ville oppdratt hunden min. Vold er et språk hunder ikke forstår.

• Liker 1
Skrevet

Nei vet du va!! Han sku fått kjent lærbandet selv!

Skrevet

Desverre sitter slike straffemetoder igjen i hodene på enkelte idioter

Slikt burde anmeldes,men vanskelig da du ikke kan ta bilder/video uten tillatelse

fra den du filmer. (selv om jeg i dette tilfellet ville gitt f**n og filmet)

Hadde jeg sett slikt,hadde jeg eksplodert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...