AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #1 Skrevet 16. september 2011 Vi pusser opp badet, og pga småbarn har vi lyst på et badekar. Vi vil velge en rimelig løsning, og det virker som badekar er utrolig dyrt i butikkene. Vi kunne tenkt oss et helt vanlig, rektangulært kar som man kan bade i, eller dusje i, med en dusjvegg av glass. Når jeg ser på nettet, er det nesten bare fancy, frittstående badekar som selges. jeg skulle gjerne hatt et slik et, men må tenke litt praktisk, det må gå an å dusje i det uten at det blir bløtt overalt, derfor må det være helt rektangulært og gå helt inntil veggen. Mulig kjedene bare presenterer de flotte karene på nettet, og har noen billige, rektangulære, "gammeldagse" kar i butikkene også? På finn.no er det en del kar, men de som er rektangulære i min del av landet, mangler fronter, og er tydeligvis ment for innbygging. Noe slikt har ikke vi tenkt å begynne med, her skal det være enklest mulig. (Vi skal ikke ha fliser på veggene, heller, men fibo trespo våtromsplater.) Hvordan er det når man kjøper badekar i en butikk - får man med noen rørdeler (rør ned fra badekar til sluk, f.eks) eller andre viktige duppeditter som kanskje ikke blir med hvis man kjøper brukt på finn.no?
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 TS her igjen, og nå har jeg vært impulsiv og slått til på finn.no og takket ja til et badekar på gis bort-sidene. Håper det ikke er alt for trøblete å koble til et brukt badekar/finne rør som passer, etc. Litt bekymret, men det var jo gratis.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå