siina Skrevet 1. desember 2003 #1 Skrevet 1. desember 2003 Hei! Jeg digger seige karameller, og vet at det finnes en knallgod, seig variant av Werthers Original i Sverige. Men jeg har ikke funnet den i Norge? (Veel, har jo ikke lett overalt da, men er ganske sikker på at de ikke finnes i Trondheim, iallefall.) Det blir dyyre karameller hvis jeg må til Sverige for å finne dem.. Finnes de i norske butikker? Hjelp, noen? -siina-
jordbær Skrevet 2. desember 2003 #2 Skrevet 2. desember 2003 Jeg vet jeg har sett dem. Og jeg husker iallefall rekalmen for dem. Desverre kan jeg ikke hjelpe deg.. Har du sjekket de STORE butikkene? (Maxi osv)
siina Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #3 Skrevet 4. desember 2003 Takk for svar! Jeg har sjekket hele Trondheim, unntatt Maxi.. :oops: Men alt i alt synes jeg det ser ut som de store butikkene "nedprioriterer" godteri, spesielt småting som karameller, og heller har 120 varianter av dopapir og leverpostei. Aargh.., de har jo ikke skjønt hva som virkelig er viktig !! -siina-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå