Lykkelitenen Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Skulle bestille noen klær på ellos og reagerer på at leveringsstedet er riv ruskende galt, det er nemlig hjemstedet mitt. Klikker meg inn for å sjekke mine sider og oppdager til min store forskrekkelse at adressen min er riv ruskende gal, den er faktisk en kombinasjon av min nåværende, folkeregistrerte adresse, som har vært den samme i maaaaange år, og barndomsadressen min. Barndomsadressen min har aldri vært inne i ellos sine systemer, da jeg ble kunde hos dem først i år. Ellos har da ikke muligheten til å la meg endre adressen min selv i mine sider, dette å jeg ta kontakt med dem for å gjøre. Har nå sendt inn spørsmål via kontaktskjemaet på siden deres og er veldig spent på svar og hvor lang tid dette tar. Adresseskiftet må være gjort nylig, fikk siste pakke fra dem for to uker siden og da var det ikke noe problem. Utrolig rart og ikke minst irriterende! Noen andre som har opplevd dette? Jeg skjønner rett og slett ikke hvordan dette i det hele tatt skal være mulig, hvor har de fått min gamle adresse fra og hvorfor i alle dager har de endret den uten grunn? * blåse ut litt damp, ville gjerne ha en ny kjole nååååå!*
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Jøss, merkelig. Er du fortsatt folkeregistrert på hjemstedet ditt? Kanskje det har noe med det å gjøre? Ellers må du bare sende dem en mail og spørre.
MissStiles Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Når jeg endret adressen min før i år, så måtte jeg ringe. Men da ble jeg fortalt at det trengte man ikke. De endret vist adressen etter folkregisteret. Men har flere ganger opplevd at post/brev blir sendt til foreldrene mine sin adresse hvor jeg flytta ut i 2003. Ring og hør med dem!
Lykkelitenen Skrevet 16. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2011 Jeg fikk kontakt via facebook, så adressen er endret til den rette, men de kunne ikke forklare hvordan den har blitt forandret i utgangspunktet. Adressen som var registrert var en blanding mellom folkeregistrert adresse og gammel adrese til barndomshjemmet, en adresse som ikke har vært folkeregistrert siden jeg var 19 :S Sært at de skulle velge den liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå