AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Hej, har nettop flyttet til Stavanger men trenger tips om hvor jeg kan kjøpe meg noe fint undertøy? Er størrelse 75G så er litt for stor for mange av de vanlige butikkene. Håper på hjelp:)
GammelKaktus Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Er ikke så mange undertøysbutikker i Stavanger, jeg ville heller prøvd å finne en skikkelig bra nettbutikk, billigere og bedre priser Du kan prøve denne her; http://www.bellaforma.com.au/shop/home.php
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Blir det ikke fryktelig dyrt å bestille fra nett da? Med tanke på moms og alt det der? Ting koster jo plutselig dobbelt så mye :/
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #4 Skrevet 16. september 2011 Vil ikke anbefale å bestille på nettet. Prøve mye forskjellig er lurest! Jeg bruker ulike størrelser alt etter hva merke osv. Bor selv i Stavanger, handler bare på kjedebutikkene pga har kun 75B, så har dessverre ingen råd. Prøvd den der inne på Torgterassen? Tror den heter Change, men er ikke sikker. Den ser litt proff ut hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #5 Skrevet 16. september 2011 I underetasjen på Kvadrat,rettover Clas Olson er det undertøysbutikk i sammen med en klesbutikk, som jeg ikke husker navnet på... Men der har de mye pent, vet ikke noe om din størrelse da, men de har kvalitet, og litt dyrt. Jegkjøper mitt Chantelle undertøy der.
Gjest MorAase Skrevet 16. september 2011 #6 Skrevet 16. september 2011 Er ikke Stavanger bare en liten svipptur unna London da? Amsterdam og København også så vidt jeg husker.
Trekkoppfuglen Skrevet 16. september 2011 #7 Skrevet 16. september 2011 Sørbø har mye fint undertøy, også ligger det en undertøysbutikk i gata der Freequent ligger, Tjølsen-et-eller-annet heter butikken. Masse fint og dyrt, men de kan faget sitt.
Gjest grønnfi Skrevet 16. september 2011 #8 Skrevet 16. september 2011 Den i Torgterrassen er helt super. De er proffe der. Det ligger en butikk som jeg tror heter Doris/Daisy eller no sånt i den gata som går fra arkaden til Sølvberget, like ved butikken Ting. Og det ligger en fantastisk "gammeldags" undertøysbutikk, med proffe damer i den bakken ned fra Ting. (samme gate som Skoringen/Risøe/Kremmerhuset og NoahNoah)
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #9 Skrevet 16. september 2011 Takk for masse god tips! Skal sjekkes ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå