Gå til innhold

bli kjent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan blir man egentlig kjent med noen lurer jeg på . Vert alene i mange år nå . Men dukker aldri opp noe jo . Hvor er egentlig single damer og menn når de er fylt 50 ? Og hva gjør man egentlig når man er alene . Glor på tv jobber og lever ett stille liv . Ihvert fall gjør jeg det . Noen andre som har forslag ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å melde deg på ett kurs for noe du intresserer deg for el ønsker å lære om? Er du glad i dyr , hund ? Kjempesosialt å gå tur med hund , mange vil hilse på , og på dressurkurs og lokal klubb får du nye bekjentskaper. Trene? Sosialt og helsefremmende! Frivillighets sentralen trenger alltid flere , og tilbake får du nye bekjentskap og glede eldre , ensomme mennesker som trenger besøk og hjelp til handling o.l. Invitere naboer eller kolleger på kjeks og vin , det er lettere å bli bedre kjent når en setter seg ned sammen en kveld å kan prate om løst og fast! Kontakt annonser er jo også supert om rette person tar kontakt..el nett dating!

Skrevet

Hva med å melde deg på ett kurs for noe du intresserer deg for el ønsker å lære om? Er du glad i dyr , hund ? Kjempesosialt å gå tur med hund , mange vil hilse på , og på dressurkurs og lokal klubb får du nye bekjentskaper. Trene? Sosialt og helsefremmende! Frivillighets sentralen trenger alltid flere , og tilbake får du nye bekjentskap og glede eldre , ensomme mennesker som trenger besøk og hjelp til handling o.l. Invitere naboer eller kolleger på kjeks og vin , det er lettere å bli bedre kjent når en setter seg ned sammen en kveld å kan prate om løst og fast! Kontakt annonser er jo også supert om rette person tar kontakt..el nett dating!

takk for svar . Har prøvet det meste av dette her . Har hund og går mye tur med den . Og da prater jo folk . Men blir bare med det og ikke noe mer . Skulle vert nett dating her , Har prøvet det og men kom ikke noe serlig ut av det heller . Egentlig ut advent artig dame jeg . Men kommer liksom ikke igang med noe .

Skrevet

Hvordan blir man egentlig kjent med noen lurer jeg på . Vert alene i mange år nå . Men dukker aldri opp noe jo . Hvor er egentlig single damer og menn når de er fylt 50 ? Og hva gjør man egentlig når man er alene . Glor på tv jobber og lever ett stille liv . Ihvert fall gjør jeg det . Noen andre som har forslag ?

Klart at det blir jobben som dominerer livet. Og det er ingen som helst tvil om at det blir betydelig vanskeligere å treffe og bli kjent med nye mennesker ettersom årene går. Det er forsåvidt helt naturlig også, men ikke alltid noen bra situasjon for individet.

Når det gjelder å finne seg kjæreste; så er det sikkert å rave rundt i fylla på et dansested i helga som fortsatt gjelder for de fleste.

Men det passer jo ikke for alle. Internett-dating gir faktisk alle muligheter egentlig. Bare man er målrettet med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...