jeg skal ha barn Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 (endret) Hei alle sammen Jeg hadde ultralyd time hos en gynekolog i dag. Jeg er i pergopause måned, han så på eggstokkene og livmora, alt er normalt sa han. Han sa jeg ser ikke noe som hindrer deg fra å bli gravid medisinsksett da. jeg reagerer bra på enkel pergodose, har hatt eggløsning begge gangene, og mensen er også ikke så ille kommer hver måned. sæden til mannen min er også veldig god. Hva i all verden er galt med meg da, hvorfor blir jeg ikke gravid. Jeg gråt hos gynekologen min i dag. På toppen av det hele traff jeg ei vennine som jeg kjente før hu var Gravid og på permesjon med eneggede tvillinger, to nydelige gutter. Jeg hadde sååååååååååååååå lystttttttttt til holde demmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, kysse demmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......... Det var helt naturlig ikke særlig planlagt...... jeg unner henne alt dette men jeg blir skuufet over å tenke på meg og alle andre her som slitter med å bli gravida........ jeg vet at denne syklusen går rett i dassen uten pergo da er det en halvmåned til for å prøve på nytt. lykke til alle sammen . Endret 15. september 2011 av jeg skal ha barn
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 Det er mange grunner til at det ikke går som ikke synes på UL eller blodprøver. Tette eggledere synes ikke på UL bla. Det kan være noe "galt" med eggene, det synes heller ikke. Eller dere klaffer dårlig sammen. Det er mange årsaker som ikke synes på UL og blodprøver. Det er også noen som er uforklarlige barnløse. De vet ikke hva som er galt. Men for de fleste så handler det bare om å ha flaks, husk at du bare har 20-25% sjanse for å bli gravid i en syklus med EL. Det skal en stor porsjon flaks til for å bli gravid. Så senk skuldrene så godt du klarer (jeg vet det ikke er lett). Dere får det nok til dere også.
nummer 2 Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Pergo kan ha gitt en 'kick start' på kroppen så du kanskje får el selvom du har en pausemåned:) Prøv i vei !! Husk alt som skal klaffe for at rett cædcelle kommer seg inn i egget. Det trenger ikke være noe galt- utenom at the one ikke enda har funnet veien:) Hump i vei:) Prøv å time orgasmene, samtidig eller han først;) I den grad det går an å time da:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå