Gå til innhold

Skatteoppgjøret


Effi

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk selvangivelsen i posten i vår, slik som de fleste andre. Der stod det at selve oppgjøret ikke kom enda, da min mann er selvstendig næringsdrivende.

Alt var korrekt, så jeg leverte ikke noen selvmelding på nett. Det står på skatteetaten at det ikke trengs hvis jeg ikke har endringer.

Siden har jeg ikke hørt noe, og det ligger ingen opplysninger på altinn.

Noen som vet når jeg får vite noe? Kan det hende jeg burde levert likevel? Det står med rødt at jeg ikke har levert, men det står også at en ikke trenger det hvis en ikke har endringer. Og jeg begynner å bli litt nysgjerrig på om jeg får igjen eller blir skyldig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ettersom du er gift med en selvstendig næringsdrivende vil du bli lignet sammen med mannen din, og for hans del vil ikke skatteoppgjøret være klart før i oktober. Du da heller ikke få se skatteoppgjøret ditt før i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom du er gift med en selvstendig næringsdrivende vil du bli lignet sammen med mannen din, og for hans del vil ikke skatteoppgjøret være klart før i oktober. Du da heller ikke få se skatteoppgjøret ditt før i oktober.

Ok. Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tusen takk!

19. oktober for å være nøyaktig, trolig tilgjengelig i altinn et par dager før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...