Gjest LittleLies Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Jeg frøs nesten til døde i hele fjor vinter fordi vinterjakka mi var "juksevarm" den så og kjentes varm og god ut i butikken (vero moda), men ute i stormen funket den ikke.. Har leita litt i sportsbutikker, men de har bare bobblejakker. Jeg ser for meg en parkas med pels på hetten, helst med dunfor. Jeg ser litt på denne: fra ellos noen som vet om den holer i stormen? Hadde sykt lyst på denne: jean paul i fjor, men når jeg først har penger så er den visst utsolgt Trenger tips
Sekretæren Skrevet 17. september 2011 #2 Skrevet 17. september 2011 Hvor mye penger kan du bruke? Jeg har blitt veldig glad i min Bergans parka, det var en investering jeg vet jeg kommer til å ha i mange år. Her ser du de forskjellige kategoriene, finn ut av behovet ditt, og velg i vei.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #3 Skrevet 17. september 2011 Jeg har nettopp kjøpt den fra ellos. Vil ikke si den er verd full pris, selv brukte jeg 40% tilbud på den. Ikke den varmeste jakken jeg har prøvd, men den vil nok definitivt funke med mindre man bor i -30 områder. Nå har ikke jeg fått testet den siden det ennå er ganske varmt her jeg bor da, så dette er litt gjetting.
Nebel86 Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 (endret) Selv har jeg denne: http://komplettfritid.no/product/fjellreven-nuuk-parka-black og er veldig fornøyd! Utrolig varm og god, holder meg like varm i -25/30. Også er det fuskepels på kragen Endret 18. september 2011 av Nebel86
Gjest LittleLies Skrevet 18. september 2011 #5 Skrevet 18. september 2011 Tusen takk for svar folkens Jeg skal kikke på linkene! SportyShorty: Jeg har en makspris på 2000, det var derfor den jakken fra jeanpaul var perfekt! :/
Kosemose Skrevet 18. september 2011 #6 Skrevet 18. september 2011 Jeg har akkurat kjøpt meg denne parkasen, den var litt dyrere enn vinterjakke-budsjettet mitt, men ser for meg at jeg har en skikkelig varm og god parkas i årevis framover. Så nå kan vinteren bare komme !
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 Jeg har akkurat kjøpt meg denne parkasen, den var litt dyrere enn vinterjakke-budsjettet mitt, men ser for meg at jeg har en skikkelig varm og god parkas i årevis framover. Så nå kan vinteren bare komme ! Den har jeg også lyst på! Hvordan er passform og str? Jeg er en S i Bergans feks.
Kosemose Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Jeg har en lang Bergans dunjakke (sånn til over rumpa) fra før i L, og bruker vanligvis 40 og noen ganger 42 i klær. Ønsket at den skulle være lang nok i armene og at det skulle være plass til litt under, og syntes L passet best på, så mulig du skal ha S hvis du skal kjøpe en sånn en. Ang passform, så er jo dette en litt mer femnin modell enn den vanlige "overvintre-i alaska-fangstmann-modellen" og jeg syns den sitter penere, selv om den fortsatt er en stor og varm parkas. Vil uansett anbefale deg å prøve før du kjøper en såpass dyr jakke. Og; anbefaler denne modellen på det varmeste, gleder meg til vinteren jeg nå
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #9 Skrevet 18. september 2011 Ikke meningen å trekke inn pelsproduksjon, men må man virkelig reklamere så mye for Canada Goose jakkene? Det er så mange som tror at prærieulvene blir skutt fordi det er for mange av dem, men sannheten er at pelsenkanten på jakken din sansynligvis har stått med smerter i flere timer i en fotsaks. Gjør litt research om dere bryr dere om hvordan dyr blir behandlet... 5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Om dere synes dette er helt OK så fortsett å kjøp CG.
Serenity_ Skrevet 18. september 2011 #11 Skrevet 18. september 2011 Jeg har en lang Bergans dunjakke (sånn til over rumpa) fra før i L, og bruker vanligvis 40 og noen ganger 42 i klær. Ønsket at den skulle være lang nok i armene og at det skulle være plass til litt under, og syntes L passet best på, så mulig du skal ha S hvis du skal kjøpe en sånn en. Ang passform, så er jo dette en litt mer femnin modell enn den vanlige "overvintre-i alaska-fangstmann-modellen" og jeg syns den sitter penere, selv om den fortsatt er en stor og varm parkas. Vil uansett anbefale deg å prøve før du kjøper en såpass dyr jakke. Og; anbefaler denne modellen på det varmeste, gleder meg til vinteren jeg nå Takk for svar! Prøve og finne et sted i morgen som har den så jeg kan prøve Når det gjeler den pelsen, skulle ønske det var fjuskepels de brukte....
Gjest Badabing Skrevet 18. september 2011 #12 Skrevet 18. september 2011 Takk for svar! Prøve og finne et sted i morgen som har den så jeg kan prøve Når det gjeler den pelsen, skulle ønske det var fjuskepels de brukte.... Skulle ønske de brukte fuskepels, men skal likevel ut å prøve? Hva med Stormberg, Fjällräven eller Bergans? 1
Gjest LittleLies Skrevet 19. september 2011 #13 Skrevet 19. september 2011 Når man først skal inn i en slik diskusjon igjen.. Hva med dunene i dunjakken, Dyna og puta? Hva med sauen i fårikålen, Kua og grisen? Hva med høna som legger eggene du skal spise? Hva med skinnsofaen? skoene? Barnearbeiderne for billigbutikkene? Jeg tror alle er klar over hvilken verden vi lever i, det handler om å ville gjøre en endring. Denne tråden handler om Jakker. 2
Gjest Badabing Skrevet 19. september 2011 #14 Skrevet 19. september 2011 Når man først skal inn i en slik diskusjon igjen.. Hva med dunene i dunjakken, Dyna og puta? Hva med sauen i fårikålen, Kua og grisen? Hva med høna som legger eggene du skal spise? Hva med skinnsofaen? skoene? Barnearbeiderne for billigbutikkene? Jeg tror alle er klar over hvilken verden vi lever i, det handler om å ville gjøre en endring. Denne tråden handler om Jakker. Derfor har hun jo bare skrevet om det som er relevant for jakker, ikke om fårikål. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #15 Skrevet 19. september 2011 Hvor mye penger kan du bruke? Jeg har blitt veldig glad i min Bergans parka, det var en investering jeg vet jeg kommer til å ha i mange år. Her ser du de forskjellige kategoriene, finn ut av behovet ditt, og velg i vei. Jeg invisterte i en Bergansparkas som deg i fjor og har ikke angret ett sekund! Er en utrolig behagelig jakke som holder seg godt etter vask, og som ikke går ut av mote etter kort tid, sånn som mange av jakkene på vero moda gjør. Ville heller lagt litt penger i jakka, og satset på å ha den i flere år. Min går til godt under rumpa, har ett pent snitt som også er feminit. Bruker samme størrelse som i andre jakker, men anbefaler å prøve. Min brukes både på fjellet, på butikken og i de fleste annledninger hvor det er kaldt. Frøs ikke en eneste gang i vinter. Jakken er dyr, men den er verdt hver eneste krone.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #16 Skrevet 19. september 2011 Denne vil jeg anbefale som høst/tidlig vår jakke. Kjøpte den for en uke siden, og den er alldeles nydelig og deilig og ha på, og den er lekker å se på. Denne blir brukt frem til jeg kan ta fram dunjakken som er en bergans parkas, så da holder jeg meg varm fra nå og frem til våren kommer og klærene kan være litt tynnere. Legger ved link til den som passer nå, fant ikke den parkasen jeg kjøpte ifjor nå når jeg kikket kjapt. I størrelsen er denne helt normal, og jeg kjøpte medium, som er vanlig for meg. http://www.bergans.no/produkter/default.asp?liste=bekledning_liste&MenyID=14510&page=bekledning_detalje&ID=1125&ml1=1&ml2=1&t=Bergfrue Lady Coat
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #17 Skrevet 19. september 2011 Jeg har akkurat kjøpt meg denne parkasen, den var litt dyrere enn vinterjakke-budsjettet mitt, men ser for meg at jeg har en skikkelig varm og god parkas i årevis framover. Så nå kan vinteren bare komme ! håper ikke du kjøpte den fra den siden, for da er den fake..
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #18 Skrevet 19. september 2011 Ja, canada-goose.com er riktig, canada-gooses.com er derimot fake.
Serenity_ Skrevet 19. september 2011 #19 Skrevet 19. september 2011 Så flott!! da er jo mest sannsynlig pelsen også fake! 1
Sekretæren Skrevet 19. september 2011 #20 Skrevet 19. september 2011 Denne vil jeg anbefale som høst/tidlig vår jakke. Kjøpte den for en uke siden, og den er alldeles nydelig og deilig og ha på, og den er lekker å se på. Denne blir brukt frem til jeg kan ta fram dunjakken som er en bergans parkas, så da holder jeg meg varm fra nå og frem til våren kommer og klærene kan være litt tynnere. Legger ved link til den som passer nå, fant ikke den parkasen jeg kjøpte ifjor nå når jeg kikket kjapt. I størrelsen er denne helt normal, og jeg kjøpte medium, som er vanlig for meg. http://www.bergans.no/produkter/default.asp?liste=bekledning_liste&MenyID=14510&page=bekledning_detalje&ID=1125&ml1=1&ml2=1&t=Bergfrue Lady Coat Ååå, så heldig du er! Denne stod jeg å siklet på i forrige uke! Bergans har så mye kult nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå