Gå til innhold

Vintersko og støvler

Anbefalte innlegg

Gjest frøken am
Skrevet

Hei alle småbarnsforeldre :)

Har en liten tass på snart tre som trenger nye støvler og vintersko.

Nå er det slik at støvlene hans er str. 22 (støvler fra Ponny), og bootsene/vinterskoene er str. 24.Ellers er joggesko og sandaler str. 25.

Er Ponny støvlene veldig små?! Han får god plass med vanlige sokker i, men han kan ikke gå i kun vanlige sokker nå som det blir kaldere.

Har også lurt på å kjøpe et par Timberland boots/vintersko, i str. 26 slik at de holder hele vinteren med tykke sokker.

Da jeg så på støvler og sko i stad ble jeg overrasket over hvor små støvlene faktisk er...

Er gummistøvler som regel så små i str.? Eller er det bare Ponny som fører små str. på store design? :klo:

Tusen takk for evnt. tilbakemelding!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med Ponny, men vi har støvler fra Polarn O Pyret i str. 25. Kjøpte nettopp Viking Thermo i str. 24 (de var digre i str. 25!). Vinterskoene vi har kjøpt i Timberland er i 26. Husker også fra i fjor at vi måtte ha en str. større i Timberland enn alle de andre merkene. I Ecco gore tex vintersko kjøpte vi også str. 25.

Deponer på skoene og la barnet tråkke på sålen når du kommer hjem (hvis du er som meg og ønsker helst ikke å dra barnet med i mange skobutikker for å prøve :)). Da ser du fort hva slags str. som passer. Jeg kjøper ofte to par av samme sko, deponerer, prøver hjemme og leverer tilbake det paret som ikke passer :)

Gjest frøken am
Skrevet

Det var lurt!

Heppo.no har fri frakt og faktura, så jeg bestilte derfra.

Enn så lenge ganske uaktuelt å dra han med seg til skobutikken :ler:

Men har nå gjort som deg, sender tilbake og bytter hvis det ikke passer! :jepp:

Skrevet

Jeg kjøpte ponny-vinterstøvler i dag og måtte opp to str ifht joggeskoene jeg kjøpte i sommer.

Gjest frøken am
Skrevet

Skoene kom i dag, og Timberland vinterskoene var helt knall!

Gummistøvlene var også i str 26, men dette ble aaakltfor stort! :daane:

Tror jeg konkluderer med at støvler har en helt annen passform en sko. Til tross for at han skal ha ullsokker i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...