Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Prime Time fra i.d og en fra Anna Sui en stund, men er bare passe fornøyd.

Hører mye positivt om Smashbox Photo Finish, noen som vet hvor man får tak i den billigst mulig på nett?

Evt andre gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lettere å hjelpe deg dersom du sier hva du vil at primeren skal hjelpe med. Olje, porer, farge-korrigering+++?

Skrevet

Den skal få foundation til å sitte bedre, hverken mer eller mindre.

Skrevet

Har du normal, kombinert, tørr eller oljete hud?

Skrevet

Kjøp den fra e.l.f

Koster rundt 60 kroner, og har vunnet best i test :)

Gjest Søteplet
Skrevet

Laura Mercier sine primere er gull verdt. du får dem på strawberrynet. (Ikke billigste du får tak i men fantastisk! Jeg kan bruke dem uten foundation! )

ellers så har Elf superbillige ting med OK kvalitet (Har brukt complexion perfection og synes faktisk den er grei. har brukt den som primer i nødstilfelle og det fynket!)

Skrevet

Jeg har prøvd Benefit sin Bad Gal. Den satt godt (der jeg ikke har oljete hud) og lukter jordbær :D

Skrevet

Jeg har prøvd smashbox sin photo finish primer, og likte den virkelig IKKE.

Skrevet

Hvis du kun vil at foundation skal sitte bedre ville jeg brukt et setting spray- Funker som fjell :)

Skrevet

Hvis du kun vil at foundation skal sitte bedre ville jeg brukt et setting spray- Funker som fjell :)

Kan du komme med tips? Hvilken settingspray bruker du?

Ts, jeg bruker Kanebo Sensai primeren

Skrevet

Flere som skryter mye av Urban Decay sin setting spray.

HC har skrevet om den her: LINK

Skrevet

Kan du komme med tips? Hvilken settingspray bruker du?

Ts, jeg bruker Kanebo Sensai primeren

Mehron Barrier Spray! Heidi Larsen tipset meg om den da jeg skrev mail til henne. Den er fantastisk på min hud og jeg har nettopp bestilt meg en ny =) Jeg kjøpte min på ebay.

Skrevet

Mehron Barrier Spray! Heidi Larsen tipset meg om den da jeg skrev mail til henne. Den er fantastisk på min hud og jeg har nettopp bestilt meg en ny =) Jeg kjøpte min på ebay.

Den ser skikkelig skummel ut: Min lenke

Skrevet

Jeg har testet den fra e.l.f., og den fungerer helt greit! :)

Skrevet

Den ser skikkelig skummel ut: Min lenke

Hvorfor det? Det er et merke for profesjonelle sminkører,ofte brukt i film og teater.Det kan brukes over all type sminke,både teatersminke og vanlig sminke. Merket er kanskje ikke så kjent i Norge, jeg hadde iallefall ikke hørt om det, men har lest om det etterhvert og det er et meget populært merke blant kjente makeupartister som jobber med film i Hollywood :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...