Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som har tenkt seg/kunne tenke seg å bli med på Oslo bokfestival på lørdag eller søndag?

Det er ingen jeg kjenner som har anledning eller er så veldig interessert i å dra, så da tenkte jeg å høre her inne. Det hadde vært veldig koselig om vi ble et par-tre stykker som kan dra sammen. Jeg har aldri vært der før, men synes programmet ser spennende ut så kunne tenkt meg en tur for å sjekke det ut :) Her finner du info og program: http://oslobokfestival.no/

Jeg er forresten en hyggelig jente i midten av 20 årene hvis dere skulle lure. Gi et lite livstegn om noen vil joine:)

PS: DETTE ER IKKE ET FORSØK PÅ Å SJEKKE OPP NOEN, ELLER NOEN DATE, GRUNNEN TIL AT JEG POSTER DET HER ER AT JEG FÅR FEILMELDING I TREFF FORUMET. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh det hadde sikkert vært veldig spennede! Fikk skikkelig lyst til å dra egentlig, men så har jeg planlagt bursdager hele helgen.. hmm hmm :lur:

Skrevet

Jeg ville akkurat til å lage en tråd om bokfestivalen. Ser ut til å være litt variabelt program i år, men noe interessant er det jo. Litt dumt at de tingene jeg er interessert i ofte kolliderer. Man kan fint gå på bokfestivalen alene, det skal jeg. Bare gå rundt og være bokorm, bla i bøker og høre på forfattere. Trikketurene pleier også være gøy :)

Hvilke programposter synes dere er spennende i år?

Skrevet

Åh det hadde sikkert vært veldig spennede! Fikk skikkelig lyst til å dra egentlig, men så har jeg planlagt bursdager hele helgen.. hmm hmm :lur:

:fnise:

Skrevet

Jeg viiil, men jeg bor i Trondheim og jobber i helgen. F**n... :snurt:

Skrevet

Jeg ville akkurat til å lage en tråd om bokfestivalen. Ser ut til å være litt variabelt program i år, men noe interessant er det jo. Litt dumt at de tingene jeg er interessert i ofte kolliderer. Man kan fint gå på bokfestivalen alene, det skal jeg. Bare gå rundt og være bokorm, bla i bøker og høre på forfattere. Trikketurene pleier også være gøy :)

Hvilke programposter synes dere er spennende i år?

Hva er trikketurer? :klo:

Skrevet

Hva er trikketurer? :klo:

Trikketurer er turer med trikk :gjeiper:

Med diverse opplesning fra bøker da :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Jeg var der i hele går (står på stand) og koste meg maks. Det er ikke noe problem å gå rundt der alene. Nesten bedre for da får man tid og ro til å høre/lese det man selv ønsker i sitt eget tempo.

Spikersuppa er stappfull av gode bøker, spennende nyheter og fantastiske forfattere. Livemusikk, show, servering etc etc. Og masse gode tilbud.

Skal til Operaen søndag for å få med meg noen forfattere før jeg skal jobbe videre der.

Skrevet

Spikersuppa er stappfull av gode bøker, spennende nyheter og fantastiske forfattere. Livemusikk, show, servering etc etc. Og masse gode tilbud.

Den livemusikken ødela mye i går. Arrangementet jeg var på ble helt overdøvet av voldsom rap-musikk. Så akkurat det burde de tenkt på på forhånd, høylytt musikk går dårlig sammen med folk som prøver å diskutere bøker. Ellers er det mye spennende, kanskje litt for mye. Jeg synes festivalen har vokst seg litt for stor, det foregår ting på for mange steder samtidig. Men er fint hvis man bare vil se et arrangement eller to, og de ikke kolliderer. Fint å rusle rundt med masse bøker og forfattere på alle kanter :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet
:fnise: Rap fikk jeg ikke med meg. Var mer småjamming tidligere på dagen. Det er greit, så lenge ikke volumet er overdøvende. Jeg synes det burde holde seg til ett sted og ikke spre seg for mye rundt. Jeg ser nemlig at jeg ikke rekker å få med meg alt som skjer på Operaen siden jeg må være en del ved Spikersuppa. Man må nesten velge den ene fremfor den andre... og når jeg fikk tid til å gjøre noe annet, så gikk jeg til Matstreif på Rådhusplassen og prøvesmakte alt mulig rart istedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...