Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #1 Del Skrevet 1. desember 2003 Nå er jeg så langt nede at jeg ikke kommer meg opp igjen! Jeg skjønner det ikke, for nesten alt jeg har vært gjennom de siste ukene har jeg vært gjennom før...Jeg har taklet slikt før uten problem, men nå tåler jeg ingenting før begeret flyter over... Det som har skjedd de siste to ukene er: Jeg fikk nye jobb Jeg flyttet til et snytt sted hvor jeg ikke kjenner noen, og ble samboer med en som også har to barn. (jeg har to små barn) jeg fant ut at jeg var gravid- i uke 8... :-? jeg mistet i uke 10- 11 fikk betennelse i livmoren og midt oppi alt dette har jeg eksamen, og så er det jula... (får ikke ha ungene i år...) Min beste veninne mistet moren sin for noen dager siden, så henne kan jeg ikke snakke med nå. Jeg har en flott samboer, men alt styret med fire unger knekker meg raskt ned igjen! Alt er et ork! Jeg er utslitt, i dårlig form, og bare det å vaske litt klær er et maraton for meg nå... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!!! Jeg kjenner ingen her, men orker ikke reise så langt som det er dit jeg bodde før. Alt har liksom skjedd på en gang... Hledigvis er jeg sykemeldt enda på grunn av betennelsen, og etter det skal jeg en uke til syden med samboeren min. Tror kanskje det hjelper på... takk til dere som orker lese dette... Måtte bare få det ut. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg over denne kneika. det ser ikke ut som jeg greier det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #2 Del Skrevet 1. desember 2003 masse skriveleifer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2003 #3 Del Skrevet 1. desember 2003 Huff, dette var mye på en gang. Jeg vet ikke om jeg kan gi deg noen gode råd, annet enn å snakke med samboeren din om alt som har skjedd og gi det litt tid. Om det er vanskelig å snakke med samboeren, så synes jeg at du skal ta en tur til legen og be om hjelp. Håper at ting løser seg for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. desember 2003 #4 Del Skrevet 1. desember 2003 Alle kan ha en kneik som er liten elelr stor - det er ikke viktig - det viktige er at DU trenger litt hjelp nå. Du kan ta en telefon til hjelpetelefonen til Mental Helse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragsund Skrevet 1. desember 2003 #5 Del Skrevet 1. desember 2003 Hvis det virkelig blir ille, så er Kirkens SOS gode å prate/skrive til. Har selv skrevet mail til dem for ikke så laenge siden ( som man kan gjøre på nettsiden), da jeg ikke følte for å ringe. Synes det er lettere å få ting skrevet. Fikk et langt, trøstende og fornuftig svar tilbake. adressen til siden er; http://www.kirkens-sos.no/ Du kommer deg nok ut av problemet, men det tar tid å fordøye. Har selv mistet et barn, og vet hvor vondt det gjør (fikk forresten også infeksjon). Depresjonen kom, men gikk gradvis over. Men jeg tenker på det ufødte barnet hver dag- det er ikke noe jeg kommer til å glemme. Og husk; du er ikke alene om problemer. Vi alle har noe å slite med- noen mer enn andre. Det viktigste er å ikke gi opp! Pleier å si til meg selv når jeg er langt nede, at lengre ned kan jeg ikke komme- så nå kan det bare bli bedre Trøstende klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 1. desember 2003 #6 Del Skrevet 1. desember 2003 Til deg som startet tråden: en trøsteblomst og en god klem!! :klem2: Innlegget er endret ~Sissan - mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 1. desember 2003 #7 Del Skrevet 1. desember 2003 Til deg som startet tråden: en trøsteblomst og en god klem!! :klem2: Innlegget er endret. ~Sissan - mod. Ja, reagerte også på det innslaget om skrivefeil, men jeg kom fram til at kanskje det var hun som startet tråden som skrev dette etterpå, ellers til gjest nr. 2 Skjerpings!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. desember 2003 #8 Del Skrevet 1. desember 2003 Til deg som startet tråden: en trøsteblomst og en god klem!! :klem2: Innlegget er endret. ~Sissan - mod. Trodde hun skrev det sel, jeg i og med at gjester ikke kan rette innlegg. Hvis du er sykmeldt, kan du ikke da ta eksamen senere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #9 Del Skrevet 2. desember 2003 Trodde hun skrev det sel, jeg i og med at gjester ikke kan rette innlegg. Hvis du er sykmeldt, kan du ikke da ta eksamen senere? skrev det selv ja... Kan utsette eksamen, men det blir så masse å ta igjen til våren... har flere jeg skal ta da også. Utsatte en eksamen, men nå har jeg faktisk gjennomført resten! *kjempestolt*!! Det er godt å være ferdig med det i alle fall... Har fått time til legen i morgen nå, så får jeg høre hva han sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå