Heelandhose Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Dette er et spørsmål til både kvinner og menn. "God sex" eller "god i senga" er ganske subjektive beskrivelser. Jeg lurer litt på hva som er "vanlig" der ute. Hva forventer dere menn av kvinnene deres? Og hva forventer dere kvinner av mennene deres? Litt vagt kanskje..? Jeg er i et forhold hvor jeg føler at jeg gir mye mer enn jeg får. Men av og til blir jeg usikker på om jeg har for høye forventninger til min partner, og egentlig burde være fornøyd. Kanskje jeg ikke gir så mye som jeg liker å tro.... Kan man for eksempel forvente at partneren spiller på det han/hun vet at partneren tenner på? Hvor mye tid bruker dere på sex eller som har med sex/tenning å gjøre? Jeg skal fortelle mer om min situasjon etter hvert, men hvis jeg blir for detaljert i starten av tråden, er jeg redd mange gjør seg opp en mening, for eller i mot, noe som ofte farger diskusjonen. Men litt mer konkret: Hva gjør du for at partneren din skal få god sex? Og hva gjør partneren din forat du skal få god sex? Mvh Erik
Sazu Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Vanskelig å si noe konkret på hva som er vanlig sex og god sex. Men jeg prøver å gjøre kjæresten min så fornøyd som mulig med å være positiv til de fleste nye ting han vil prøve og er villig til å være med på det meste Og det virker som han gjør det samme som meg. Jeg gjør jo selvfølgelig det jeg vet at han tenner på ekstra mye, og spiller veldig på det for å få han tent. Så selv om jeg egentlig er ganske underdanig i senga, så prøver jeg ofte å være dominant en gang i blant også, siden jeg vet at han tenner ekstra mye på det. Noe han gjør for meg er å ha sex ute i naturen, eller andre steder der hvor det er litt fare for at vi kan bli tatt. Det er også ofte han som tar initativ til dette, siden han vet at jeg syns at det er så spennende, det ikke alltid er samleie da, men ofte oral sex på litt kinky steder
Sazu Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Vanskelig å si noe konkret på hva som er vanlig sex og god sex. Men jeg prøver å gjøre kjæresten min så fornøyd som mulig med å være positiv til de fleste nye ting han vil prøve og er villig til å være med på det meste Og det virker som han gjør det samme som meg. Jeg gjør jo selvfølgelig det jeg vet at han tenner på ekstra mye, og spiller veldig på det for å få han tent. Så selv om jeg egentlig er ganske underdanig i senga, så prøver jeg ofte å være dominant en gang i blant også, siden jeg vet at han tenner ekstra mye på det. Noe han gjør for meg er å ha sex ute i naturen, eller andre steder der hvor det er litt fare for at vi kan bli tatt. Det er også ofte han som tar initativ til dette, siden han vet at jeg syns at det er så spennende, det ikke alltid er samleie da, men ofte oral sex på litt kinky steder Glemte også å legge til at du ikke burde være fornøyd hvis du gir uten å få noe tilbake. Isåfall burde dere ta en prat om det, for sex blir ikke like bra i det hele tatt hvis det bare er den ene parten som får alle ønskene sine oppfylt.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Jeg er kvinne, i forhold med en mann. Jeg er VELDIG opphengt i min manns nytelse, og den er for meg viktigere enn min egen. Dette har gjort at jeg har undergravd mine egne behov litt, men jeg har blitt flinkere til å si ifra om hva jeg liker og nå er på rett spor. Jeg gir mye uten å forvente noe tilbake. Jeg klarer ikke å oppnå vaginal orgasme, og derfor dropper vi ofte min orgasme fordi det tar tid for meg å oppnå klitorisorgasme, og han blir sliten og uengasjert etter å ha holdt på med det en stund. Sexen vår er som regel over idet han har fått orgasme. Men nå har vi som sagt blitt flinkere til å sørge for at jeg også blir tilfredsstilt.
womenwomen Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 Jeg er kvinne, i forhold med en mann. Jeg er VELDIG opphengt i min manns nytelse, og den er for meg viktigere enn min egen. Dette har gjort at jeg har undergravd mine egne behov litt, men jeg har blitt flinkere til å si ifra om hva jeg liker og nå er på rett spor. Jeg gir mye uten å forvente noe tilbake. Jeg klarer ikke å oppnå vaginal orgasme, og derfor dropper vi ofte min orgasme fordi det tar tid for meg å oppnå klitorisorgasme, og han blir sliten og uengasjert etter å ha holdt på med det en stund. Sexen vår er som regel over idet han har fått orgasme. Men nå har vi som sagt blitt flinkere til å sørge for at jeg også blir tilfredsstilt. Hvis du klarer å komme raskt alene,bør du jo klare det med han også,om han gidder å bruke 5 minutt kunn på deg.Skjønner ikke hvordan slike damer klarer å holde gløden i sexlivet over mange år,når hennes fokus er mest kunn på hans nytelse.Og tror du ikke han syns det blir litt kjedelig også? For mange menn er jo en viktig del av deres egen nytelse,å se hvor mye dama nyter nettopp han også.Noe menn med slike underdanige slave-damer aldri får se nesten.Menn er til for å brukes sexuelt like mye som oss kvinner er.Hvis du bare har hatt egoistiske partnere,tror jeg det er lettere å bli slik som du beskriver.Hadde du hatt andre elskere som du opplever prioriterer å stå til tjeneste kunn for din nytelse innimellom.Hadde du nok utviklet deg annerledes i sengen.Og forstått for lenge siden,at din egen orgasme er minst like viktig som hans.Dersom dere som par skal klare å tenne på hverandre i mange år fremover.Ellers kommer sexlivet til å stagnere og bli ikke existerende til slutt.Forde det ER lystdrepende å få litenytelse ut av sex.Bare innrømm det.DET hadde jeg aldri godtatt.Da hadde jeg heller byttet partner,slik at jeg fikk en partner som hadde et likestilt,MODERNE og sunt syn på hetrofil sex.Det er en selvfølge at menn skal prestere for dama.Og ikke dama kunn for mannen hele tiden.Det blir helt feil.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 Hvis du klarer å komme raskt alene,bør du jo klare det med han også,om han gidder å bruke 5 minutt kunn på deg.Skjønner ikke hvordan slike damer klarer å holde gløden i sexlivet over mange år,når hennes fokus er mest kunn på hans nytelse.Og tror du ikke han syns det blir litt kjedelig også? For mange menn er jo en viktig del av deres egen nytelse,å se hvor mye dama nyter nettopp han også.Noe menn med slike underdanige slave-damer aldri får se nesten.Menn er til for å brukes sexuelt like mye som oss kvinner er.Hvis du bare har hatt egoistiske partnere,tror jeg det er lettere å bli slik som du beskriver.Hadde du hatt andre elskere som du opplever prioriterer å stå til tjeneste kunn for din nytelse innimellom.Hadde du nok utviklet deg annerledes i sengen.Og forstått for lenge siden,at din egen orgasme er minst like viktig som hans.Dersom dere som par skal klare å tenne på hverandre i mange år fremover.Ellers kommer sexlivet til å stagnere og bli ikke existerende til slutt.Forde det ER lystdrepende å få litenytelse ut av sex.Bare innrømm det.DET hadde jeg aldri godtatt.Da hadde jeg heller byttet partner,slik at jeg fikk en partner som hadde et likestilt,MODERNE og sunt syn på hetrofil sex.Det er en selvfølge at menn skal prestere for dama.Og ikke dama kunn for mannen hele tiden.Det blir helt feil. Vel, som jeg skrev: Men nå har vi som sagt blitt flinkere til å sørge for at jeg også blir tilfredsstilt. Så ikke bekymre deg for oss, womenwomen ;-)
Gjest otrivin Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Jeg forventer: - At han tenner på meg (siden sex er viktig i forhold syns jeg) - At han er 100% ærlig og ikke skjuler ting - At han kan kommunisere - At han syns jeg er morsom!!! - At han ikke tar meg for gitt
Heelandhose Skrevet 15. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 15. september 2011 Sex hos oss er som regel slik: hun og jeg tar initiativet omtrent like ofte. Før var det nesten alltid jeg, men jeg har mistet mye av lysten. Vi kysser, og jeg kjærtegner henne. Så bruker jeg hånda og fingrene på henne, til hun får orgasme. Etter det, blir hun liggende, og jeg kan gjøre mitt. Hun stiller på en måte kroppen til disposisjon, men ikke noe mer. Før var jeg flinkere til åmprøve å legge til rette for litt variasjon, og gjøre ting jeg vet hun liker, men siden jeg ikke fikk noe tilbake, mistet jeg etter hvert litt av gnisten Jeg tenner veldig på høye hæler, strømper, og ellers det som er feminint. Også på vanlige klær som er litt sexy, som kan være opphissende hele dagen, sånn at når kvelden kommer, er jeg veldig klar. Men min kone bruker aldri noen av delene, med noen få unntak (jul og evt. Bryllupsfester o.l) hun bruker og veldig lite tid på seg selv, både når det gjelder klær, sminke, trening osv. Jeg gir henne så mange anledninger som mulig til å få tid til seg selv; lager mat, vasker gulv, oppmuntrer henne hvis hun skal shoppe. Jeg kan ikke huske sist gang hun "tok meg"'sånn at jeg bare kunne nyte, uten å yte i noen minutter. Jeg har liksom blitt orgasmeansvarlig, både for meg selv og henne I tillegg til dette har hun lagt på seg en god del, særlig etter barnefødsler, men det er langt over et år siden hun fødte nå, og hun har ikke gjort noe for å slanke seg, noe hun egentlig aldri har gjort etter kiloene begynte å komme, også før første barn Dessverre er det sånn at tynne kvinner tenner meg veldig, mens overvektige kvinner har motsatt effekt. Dermed blir sex en plikt og et ork for meg nå...
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 Jeg forventer at han bruker litt tid på meg. Ikke bare grafse over puppene et par tak og så rett på musa før han kommer med staven. Jeg forventer at han er lydhør for det jeg sier. Hvis jeg ønsker han skal kose mer med puppene så er det en grunn til det. Jeg forventer at han sier fra hva han liker,og viser /sier fra om det er godt eller ikke, så jeg kan justere kursen Jeg forventer ærlighet på alle områder, for nå har jeg endelig turt å bli ærlig mot meg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå