elapela Skrevet 1. desember 2003 #1 Skrevet 1. desember 2003 Den datoen ble de fleste medlem her inne ;o) Jeg som ny bruker skulle inn og sjekke medlemslisten, og det var jammen som ble medlem for mange år siden. *ler*. Hva er det som har skjedd?
chimp Skrevet 1. desember 2003 #2 Skrevet 1. desember 2003 Egentlig et fordekt forsøk på kjøre fram en ny eldrebølge.....siden de fleste her tydeligvis nærmer seg pensjonsalderen.......
Gjest GreenSky Skrevet 1. desember 2003 #3 Skrevet 1. desember 2003 Ja, det der har jeg også lurt på!
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2003 #4 Skrevet 1. desember 2003 Det var noe som skjedde under en omlegging en gang. Alle som var medlemmer før omleggingen fikk denne datoen. (Er ikke helt sikker på om det var en omlegging altså, men noe var det :blunke: )
Reina Skrevet 1. desember 2003 #5 Skrevet 1. desember 2003 Hm... Jeg har ikke det?!! Det må da være lenge siden??!
Gjest Lea Skrevet 1. desember 2003 #6 Skrevet 1. desember 2003 Ja, det er en stund siden. Noe sier meg at det var sommeren 2002. Men jeg er ikke sikker på dette heller. (Er jeg sikker på noe i det hele tatt i dag?)
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #7 Skrevet 1. desember 2003 Tror det var tidlig på sommeren 2002. Jeg kom hit rett etterpå.
Gjest lurven Skrevet 1. desember 2003 #8 Skrevet 1. desember 2003 Egentlig et fordekt forsøk på kjøre fram en ny eldrebølge.....siden de fleste her tydeligvis nærmer seg pensjonsalderen....... du er jo en av de få på kg som faktisk var født i 1970 du
Gjest sexysadie Skrevet 1. desember 2003 #9 Skrevet 1. desember 2003 men hun nærmer seg ikke pensjonsalderen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå