MissStiles Skrevet 15. september 2011 #1 Del Skrevet 15. september 2011 Og har veldig lite matlyst. Jeg ligger hjemme med influensa. Ganske forkjølet så uansett hva jeg spiser så smaker det ingenting. Noen som har tips? Råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solmåne Skrevet 15. september 2011 #2 Del Skrevet 15. september 2011 Når jeg er syk spiser jeg is.. med god samvittighet Eller suppe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #3 Del Skrevet 15. september 2011 Litt sterk thai kyllingsuppe er veldig godt når man er forkjølet, synes jeg. Jeg har også vært syk hele denne uken, og har ellers spist omtrent som normalt - selv om man ikke kjenner alle smaksnyansene når man virkelig har tette luftveier, synes jeg god mat gir mer matlyst. Jo lekrere dess bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 15. september 2011 #4 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg spiser nesten alltid suppe, eller lapskaus på boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. september 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 15. september 2011 Det har gått i veldig mye suppe de første dagene denne uka. Lapskaus kan funke. Enkel middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #6 Del Skrevet 15. september 2011 Her går det også gjerne i suppe. Og da Toro siden det går fort når man vil fortest mulig tilbake i sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #7 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg er skikkelig sår i halsen nå, og da klarer jeg faktisk ikke spise Toro pga saltinnholdet - det svir faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #8 Del Skrevet 15. september 2011 Kyllingsuppe. Den som er hermetisk som de bl.annet selger på OBS. Husker ikke merket, men det er engelsk, boksen er hvit og rød mener jeg, og man tar da innholdet i en gryte, fyller i vann, koker opp, og vips så er den ferdig. Spiser jeg hver gang jeg er syk / halsvondt. Er kjempegogog næringsgod:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #9 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg er skikkelig sår i halsen nå, og da klarer jeg faktisk ikke spise Toro pga saltinnholdet - det svir faktisk! Det er viktig å få i seg noe. Leste om barnematdiett for noen dager siden og kanskje du får ned et glass barnemat? Lite salt, men er smaksløkene lammet kan du kanskje prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 15. september 2011 #10 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg spiser også suppe og lapskaus etc. når jeg er syk. I tillegg vil jeg ha i meg frukt, føler det hjelper på å bli fortere frisk, så da drikker jeg smoothies. Det er godt og lett å få i seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 15. september 2011 #11 Del Skrevet 15. september 2011 japp, suppe eller fårikål... Det tar jo tid da, men når jeg er syk pleier jeg ikke å ha matlyst før på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Navifairy Skrevet 15. september 2011 #12 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg spiser egentlig ikke så mye når jeg er syk.. Ja, jeg vet at det er dumt, men kroppen stritter imot og mister all matlyst. Så for min del går det mest i yoghurt og havregrynsgrøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #13 Del Skrevet 15. september 2011 Det er viktig å få i seg noe. Leste om barnematdiett for noen dager siden og kanskje du får ned et glass barnemat? Lite salt, men er smaksløkene lammet kan du kanskje prøve. Ingen fare - jeg har spist hjemmelaget middag hver dag mens jeg er syk, da regulerer jeg saltnivået selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #14 Del Skrevet 15. september 2011 Mest mulig lettvint, ferdigpizza, smoothies og brødskiver etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 15. september 2011 #15 Del Skrevet 15. september 2011 Åh umulig dilemma. Spise noe sterkt - au i halsen, spise noe hardt - au i halsen, spise noe annet - ingen smak........ Spiser C-vitaminer og halstabletter med hostesaft til. Haha. Og ellers poteter, grønnsaker og noe annet til. Ikke noe annerledes enn vanlig. Bare mer ketsjup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momseguri Skrevet 15. september 2011 #16 Del Skrevet 15. september 2011 jeg spiser hva som helst så lenge jeg kan dytte haugevis av hvitløk og ingefær i det så jeg kan bli frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 15. september 2011 #17 Del Skrevet 15. september 2011 Yoghurt til frokost, meksikansk tomatsuppe til middag (posesuppe er lov når hodet veier 10 kg, og denne er den beste) og vaniljeis med varme bjørnebær til kvelds. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 15. september 2011 #18 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg spiser ting som er lett å svelge og lett å lage. Potetmos og pølser, kyllingnudler og speilegg, rett i koppen, spagetti, eller jeg bestiller indisk mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 15. september 2011 #19 Del Skrevet 15. september 2011 Mine favoritter når jeg er syk er laksesuppe, blomkålsuppe, tomatsuppe med makaroni og egg eller thai suppe. Alt av som er lett å spise og varmt er godt når man er syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 15. september 2011 #20 Del Skrevet 15. september 2011 Lapskaus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå