frøken_tralala Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Jeg har lenge lett etter sånne duftposer som var vanlige før i tida, men som jeg ikke har sett i butikker på lenge. Det er tøyposer med lavendel etc i. De er fine å henge på f.eks badet eller på andre rom du vil friske opp med god lukt. Liker bedre tanken på det, enn å ha sånn glade-spray og sånn som en spruter ut i lufta, da de ofte lukter veldig sterkt. Sånne poser jeg lurer på gir bare en mild, god lukt i rommet hele tiden, så de er bedre. Min bestemor hadde en gammel sånn liggende på badet sitt, så det var da jeg kom på hvor genialt det er! Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn?
Lady in blue Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Jeg vet jeg har sett sånne på en butikk i år, men jeg klarer ikke å huske hvor. Kan hende det var på Kremmerhuset, eller en Black Design Shop? Eventuelt kan du kanskje finne noe her. Et annet alternativ er å lage sånne selv. Jeg husker vi laget sånne da jeg gikk på ungdomsskolen. Da sydde vi enkle tekstilposer og pakket godlukt (lavendel f.eks.) inn i bomull som vi så puttet i posen og sydde igjen.
frøken_tralala Skrevet 15. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2011 Jeg vet jeg har sett sånne på en butikk i år, men jeg klarer ikke å huske hvor. Kan hende det var på Kremmerhuset, eller en Black Design Shop? Eventuelt kan du kanskje finne noe her. Et annet alternativ er å lage sånne selv. Jeg husker vi laget sånne da jeg gikk på ungdomsskolen. Da sydde vi enkle tekstilposer og pakket godlukt (lavendel f.eks.) inn i bomull som vi så puttet i posen og sydde igjen. Tusen takk hvor får jeg tak i lavendel hen da? har de det i blomsterbutikker?
Gjest Apophis Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 http://www.hildeheimdal.no/?nr=90&idkategori=397&kat_name=~%20Duftposer
frøken_tralala Skrevet 15. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2011 Tusen takk for linker altså, det er bare det at det er fint å GÅ I butikken og snuse på det her før en kjøper det Så en ikke får DEN stinkbomba i posten liksom
Gjest Apophis Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 Hehe, ja, det er vel ganske greit å prøvelukte først :gjeiper: Kan egentlig ikkje huske å ha sett i butikker, så bare sånn i tilfelle du ikkje finner så kan du ta sjansen på mulige stinkbomber ihvertfall
Lady in blue Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Tusen takk hvor får jeg tak i lavendel hen da? har de det i blomsterbutikker? Det er helt utrolig hva kvinneguiden kan svare på altså. Så ja. Blomsterbutikker skal visstnok ha sånn.
frøken_tralala Skrevet 16. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2011 Ja tusen takk for svar og hjelp Utrolig hva man kan løse ved litt tid på kg
WhiteDiamond Skrevet 16. september 2011 #9 Skrevet 16. september 2011 Jeg har kjøpt endel på ebay, veldig billig så ikke så farlig om de ikke faller i smak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå