Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Duftposer

frøken_tralala

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge lett etter sånne duftposer som var vanlige før i tida, men som jeg ikke har sett i butikker på lenge. Det er tøyposer med lavendel etc i.

De er fine å henge på f.eks badet eller på andre rom du vil friske opp med god lukt. Liker bedre tanken på det, enn å ha sånn glade-spray og sånn som en spruter ut i lufta, da de ofte lukter veldig sterkt. Sånne poser jeg lurer på gir bare en mild, god lukt i rommet hele tiden, så de er bedre. :jepp:

Min bestemor hadde en gammel sånn liggende på badet sitt, så det var da jeg kom på hvor genialt det er! Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn? :sukk:

Skrevet

Jeg vet jeg har sett sånne på en butikk i år, men jeg klarer ikke å huske hvor. :klo:

Kan hende det var på Kremmerhuset, eller en Black Design Shop? Eventuelt kan du kanskje finne noe her.

Et annet alternativ er å lage sånne selv. Jeg husker vi laget sånne da jeg gikk på ungdomsskolen. Da sydde vi enkle tekstilposer og pakket godlukt (lavendel f.eks.) inn i bomull som vi så puttet i posen og sydde igjen.

Skrevet

Jeg vet jeg har sett sånne på en butikk i år, men jeg klarer ikke å huske hvor. :klo:

Kan hende det var på Kremmerhuset, eller en Black Design Shop? Eventuelt kan du kanskje finne noe her.

Et annet alternativ er å lage sånne selv. Jeg husker vi laget sånne da jeg gikk på ungdomsskolen. Da sydde vi enkle tekstilposer og pakket godlukt (lavendel f.eks.) inn i bomull som vi så puttet i posen og sydde igjen.

Tusen takk :) hvor får jeg tak i lavendel hen da? har de det i blomsterbutikker?

Skrevet

Tusen takk for linker altså, det er bare det at det er fint å GÅ I butikken og snuse på det her før en kjøper det :sjenert: Så en ikke får DEN stinkbomba i posten liksom :)

Skrevet

Hehe, ja, det er vel ganske greit å prøvelukte først :gjeiper: Kan egentlig ikkje huske å ha sett i butikker, så bare sånn i tilfelle du ikkje finner så kan du ta sjansen på mulige stinkbomber ihvertfall :fnise:

Skrevet

Tusen takk :) hvor får jeg tak i lavendel hen da? har de det i blomsterbutikker?

Det er helt utrolig hva kvinneguiden kan svare på altså. :fnise:

Så ja. Blomsterbutikker skal visstnok ha sånn. :)

Skrevet

Ja tusen takk for svar og hjelp :) Utrolig hva man kan løse ved litt tid på kg :skravle:

Skrevet

Jeg har kjøpt endel på ebay, veldig billig så ikke så farlig om de ikke faller i smak!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...