cha Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Hei:-) Besteforeldrene mine har 60 års bryllupsdag snart, og jeg er usikker på hva jeg skal gi dem. De begynner å bli ganske gamle, så de er veldig hjemmekjære, og liker ikke å gå ut blandt folk. Også har de jo alt. Har dere noen forslag til gave? Hva ga dere? Tusen takk:-)
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Ingenting. Vi har ikke tradisjon å gi gave i families bryllupsjubileer. Heldigvis Er du sikker på at det er "nødvendig" (som i forventet)? Som en oppmerksomhet ville jeg heller gitt en flott bukett blomster eller en fin sammenplantning, og et hyggelig kort
cha Skrevet 15. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2011 Ingenting. Vi har ikke tradisjon å gi gave i families bryllupsjubileer. Heldigvis Er du sikker på at det er "nødvendig" (som i forventet)? Som en oppmerksomhet ville jeg heller gitt en flott bukett blomster eller en fin sammenplantning, og et hyggelig kort Det er ikke forventet, men jeg vil gjøre stas for dem, jeg vil gjøre dem glad:-) det er vanlig i vår familie å gi gaver.
Grønt blad Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Hva med et pent bilde av deg i en ordentlig ramme? Kanskje et bilde av deg sammen med dem eller en tur til fotograf for å ta "nye" bryllupsbilder? Har de hage og liker å være ute i den? Kanskje en lettstelt busk eller tre kunne vært noe?
lilleGrethe Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 Jeg tror blomster er fint, evt om du kan komme til dem og lage istand middag en søndag, eller invitere dem på søndagsmiddag hos dere hvis det er aktuelt. Nå er mine besteforeldre litt mer aktive, men de fikk penger til reise fra barn og barnebarn i gullbryllupet sitt. Vet ikke hva vi skal gi når de har diamantbryllup neste år.
Lily7 Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Hva om du fikk tak i bryllupsbildet deres og fornyet det litt? Ta det med til fotograf og få det kopiert over på lerret. Det trenger ikke bli fryktelig dyrt. Og man kan få det i alle størrelser omtrent. Eller så kan du kopiere det og skrive det ut på et så tynt papir som mulig om du har en god skriver. Bruk decoupage lim og pensle på baksiden.Feste det på et lerret. ( finnes billig på biltema, clas ohlsson o.l.. ) Så kan du evt. lage en bilde collage ut av det..? Her er noen eksempler på kort. Men de kan jo lages i større format. På Panduro har de masse fint tilbehør! http://ninas-hjorne.blogspot.com/2010/11/decoupage-litt-forskellig.html http://www.casakreativ.no/galleri/showgallery.php/cat/587/page/9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Lage et fint fotoalbum til dem, kanskje?
Gjest Prozac Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Få tak i et eksemplar av en avis som kom ut den dagen de giftet seg. Jeg mener du får det hos de store avisene.
bobbi Skrevet 22. september 2011 #9 Skrevet 22. september 2011 Blomsterbuketter slår jo som regel an uansett....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå