Gå til innhold

Tror dere han er interessert i meg...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Flyttet denne selv fra samliv og relasjoner)

Jeg har vært i kontakt med en mann nå i en tid, men jeg har alltid hadd kjæreste når vi har tatt opp kontakten igjen. Dt har brukt å tatt litt tid mellom hver gang han har tatt kontatt med meg, jeg har aldri gjort det selv...enten så er det fordi han ikke bryr seg så veldig eller så er det fordi han venter på at jeg også skal si noe.kanskje han føler han blir avvist fordi jeg aldri tar kontakt selv.?

men så lurer jeg på noen ting...tror dere han er interessert i meg??

-han har chattet med meg lenge på kvelden, noen ganger helt til han sovner.

-han sender meg og snakker titt og ofte om en sangtekst som han syns minner han om meg og han sier han blir så glad av å høre den,(U2 - One)

-han har mange ganger kalt meg "vennen" og "søta" på melding.

-sier at det e koselig å prate med meg.

-har spurt om jeg ikke skal invitere han til min by snart.

-snakker om å besøke meg på jobben en dag.

-har sagt flere ganger at han skal ta meg med på reise

alt dette er fordelt over lengre tid, men hvordan skal jeg tolke dette? Nå har ikke han vært sammen med noen dame siden jeg traff han første gangen for mange år siden. Enten er han redd for å binde seg eller så har han ikke funnet den rette, jeg vet ikke.

Men vi har alltid snakket så bra sammen, kjemien er sterkere enn jeg har jkente med noen andre før. Vi har hatt sex et par ganger før men det har sldri blitt noe mer. Kanskje han har sett på det som useriøst og vil ikke mer med en dame som går med på en ONS...??

jeg er veldig veldig interessert i denne mannen, det har jeg vært så lenge jeg kan huske og selv om jeg hr hatt andre kjærester i mellomtiden.....

er han interesset tror dere? eller skal jeg bare glemme ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det bare han som kan svare på, og jeg syns han har gitt deg nok tegn på at han kan være det til at det er passende å spørre! Så svarer han enten det eller det, men da er du hvertfall sikker ;)

Lykke til!

Skrevet

Det finnes vel sånn ca 2 muligheter, tenker jeg.

1. Han kjeder seg og da er du grei nok å kaste bort tia på.

2. Han lurer på om han egentlig er interessert eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...