CCL Skrevet 16. september 2011 #21 Skrevet 16. september 2011 Jeg undrer på hvordan din vagina er, som er i stand til å holde nok væske til å bruke en hel tørkerull. Selv har jeg nettopp tørket en liter væske fra gulvet og brukte likevel ikke en hel tørkerull. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #22 Skrevet 16. september 2011 Jeg kan bekrefte at dette kan være et stort problem. Selv så legger vi 3 stk "Jif-vaske-mopp" under rumpa til kona. Når jeg har tømt meg i henne, tar vaskemoppene av seg absorberingen. Pleier å kjøpe vaskemoppene på Europris, der har de ta 3 betal for 2. 3
Gjest Katten. Skrevet 16. september 2011 #23 Skrevet 16. september 2011 TS, du vet at du trenger ikke bare bruke én liten bit av håndduken?
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #25 Skrevet 17. september 2011 haha.. Vent til du har opplevd at 4 stykker som står i kø for å komme inni deg. DET ER MYE SÆD det
Berit1987 Skrevet 17. september 2011 #26 Skrevet 17. september 2011 Er ikke egentlig problemet at det kommer FOR LITE sæd? At det bare pipler litt ut? Typen er vel helt gjennomsnitt, så har ikke problemet folk over her snakker om. Har fått oss husvenn fra nettet. Han har pikk på 20 cm som er 18 i omkrets, og den slenger ut 7-8 støt på det meste. Mannen min og meg holder munnene våre åpne, så da er jo problemet løst. Ikke noe søl, og herlig opphissende varm sperma inn i munnen når du er på det kåteste. Hva er problemet?
Gjest otrivin Skrevet 17. september 2011 #27 Skrevet 17. september 2011 Ehm... Var på sykehuset, så sa de at det skulle ta ca 45 min før de var tilbake.. Jippi tenkte vi. Neida, legen kom jo etter ca 5 minutter og det var selvfølgelig akkurat når typen kom på magen min. Legen bare... "Fy.. Du har MYE sæd!.... Ehm... Skal jeg gå ut igjen litt kanskje...." Hahahah. 1
HopelessFear Skrevet 17. september 2011 #28 Skrevet 17. september 2011 Jeg kom til å tenke på noe jeg så på biltema(?) for et par år siden. En trakt som ble brukt til å samle urin om nøden skulle komme løpet av bilturen eller andre steder der det ikke er tilgang på toalett. Noe slikt hadde hjulpet i dette tilfellet, tror den kunne samle opp til 3 liter.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #29 Skrevet 17. september 2011 Ehm... Var på sykehuset, så sa de at det skulle ta ca 45 min før de var tilbake.. Jippi tenkte vi. Neida, legen kom jo etter ca 5 minutter og det var selvfølgelig akkurat når typen kom på magen min. Legen bare... "Fy.. Du har MYE sæd!.... Ehm... Skal jeg gå ut igjen litt kanskje...." Hahahah. Eier du ikke skam? Tenk på sykepleierne som måtte tørke opp dritten deres.
Tjuagutten Skrevet 17. september 2011 #30 Skrevet 17. september 2011 Det høres ut som han har verdensrekord i utløsning her... En hel dorull, 10 lag med håndduker? haha! Fyller han en 10-litersbøtte også eller? 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #32 Skrevet 18. september 2011 Han heter ikke tilfeldigvis Peter North? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #33 Skrevet 18. september 2011 Ehm... Var på sykehuset, så sa de at det skulle ta ca 45 min før de var tilbake.. Jippi tenkte vi. Neida, legen kom jo etter ca 5 minutter og det var selvfølgelig akkurat når typen kom på magen min. Legen bare... "Fy.. Du har MYE sæd!.... Ehm... Skal jeg gå ut igjen litt kanskje...." Hahahah. Så typen din kom allerede etter 5 minutter? 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #34 Skrevet 18. september 2011 Så typen din kom allerede etter 5 minutter?
Gjest otrivin Skrevet 18. september 2011 #35 Skrevet 18. september 2011 AB: Sykepleier som tørket opp? Det var på MAGEN min, og jeg var fullt kapabel til å tørke opp selv. AB 33: Ja, du vet et gjennomsnittlig samleie varer fra 3-5 minutter? Eller tydeligvis så vet du vel ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå