Ssssh Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 hei! Kjæresten min elsker å tømme seg inni meg. Jeg synest det er greitt, men d er bare det at d kommer så mye sæd at jeg må bare bli liggende der en sund før jeg kan røre på meg vis ikke så renner alt ut. Jeg har ikke en sjangse å komme meg noen vei før det renner ut vis jeg står opp. Han får komme i munn min av og til når jeg ikke har tid til å ligge der i en evighet, men jeg synest ikke så mye om det. Han kommer av og til og på magen min men det fungere ikke det kommer så mye sæd at det renner bare til alle kanter. Har noen noe forslag hva vi kan gjøre??
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Har det falt deg inn å ha tørkepapir ved senga? 12
HopelessFear Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 Vi har enten papir eller håndduk liggende i arm rekkevidde. Eller så bare kniper jeg igjen til jeg har kommet meg i dusjen, det funker også.
Ssssh Skrevet 15. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2011 jeg bruker av og til tørkepapir men da må jeg rekne med at det går med en rull hver gang vi har sex. jeg bruker av og til handduk også men da må jeg ha 10 lag for at det ikke skal gå gjennom. Vi har brukt håndduk og brettet den 3 ganger men sæden gjekk gjennom og ned i senga, sida vi har sex 7-12 gander i uka blir det mye handduker å vaske av dette : jeg begynner å falle mot at vi må bruke lakk laken, d kan jo virke mer opphissende også, noen som har erfaring med dette kleber det seg ikke til kroppen?? http://www.kondomeriet.no/produkt/stort-lakklaken/9765881
smilo Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Nå lurer jeg seriøst på hvilke mengder det her er snakk om. 2
frøken_tralala Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 Dette høres ut som unormal mengde sperm. 1
HopelessFear Skrevet 15. september 2011 #10 Skrevet 15. september 2011 Sikker på at du ikke overdriver litt om mengden? Sambo har mye sperm, men det er sjeldent jeg opplever å bruke en hel rull eller at en håndduk ikke greier å ta det.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #11 Skrevet 15. september 2011 Vi har alltid en dorull på nattbordet så jeg bare kan forsyne meg med før jeg løper på do. Har faktisk hendt at vi ikke hadde dorull så jeg måtte bruke sokken min. Veldig kreativt, I must say.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #12 Skrevet 15. september 2011 jeg pleier å bruke hånda mi som en "kopp" også løper jeg inn på do eller i dusjen. Jeg synes min har mye sperm, men alstå... ble nyskjerrig på hvor mye din har. hehe.. 1
Gjest Raindrops Skrevet 15. september 2011 #13 Skrevet 15. september 2011 En hel dorull? Hvor mange liter sperm er det snakk om egentlig? 1
Gjest Eurodice Skrevet 15. september 2011 #14 Skrevet 15. september 2011 Femidom? Hva er vitsen med det? Det hindrer ikke sæden i å renne ut.
Gjest Eurodice Skrevet 15. september 2011 #15 Skrevet 15. september 2011 Han tisser sikkert samtidig Det tanken slo meg også, eventuelt at hun også ejakulerer noe kraftig.
Gjest Gorgonzola Skrevet 15. september 2011 #16 Skrevet 15. september 2011 Jeg synest det er greitt, men d er bare det at d kommer så mye sæd Har noen noe forslag hva vi kan gjøre?? Tja..........., hva med rett og slett å bare nyte det??? 1
Gjest otrivin Skrevet 15. september 2011 #17 Skrevet 15. september 2011 Ha en klut eller noe, så går du rett på dass. Hvis du er litt raskt går det ikke gjennom. Typen min har MYE sperm, til og med legen kommenterte det (bummert på sykehus, gidder ikke akkurat å UTDYPE det), men iallefall, dette må være tull hvis du ikke bare kan ta en klut og løpe på dass??!?!? Hallo?? 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #18 Skrevet 16. september 2011 Å legge ett håndkle under seg i senga, er sterkt undervurdert i sånne sammenhenger..
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #19 Skrevet 16. september 2011 Ha en klut eller noe, så går du rett på dass. Hvis du er litt raskt går det ikke gjennom. Typen min har MYE sperm, til og med legen kommenterte det (bummert på sykehus, gidder ikke akkurat å UTDYPE det), men iallefall, dette må være tull hvis du ikke bare kan ta en klut og løpe på dass??!?!? Hallo?? Nå har du sagt det, så nå får du nesten gjør det også! Meneh.. ble litt nysgjerrig jeg nå, dere hadde sex på sykehuset, og så måtte legen inn og tørke opp??
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #20 Skrevet 16. september 2011 Hva med å skaffe en slags tisseflaske? Med bittelitt kreativitet så burde vel det gå bra...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå