Gå til innhold

Sigrid søker selskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som ser på dette programmet? Så nettopp 2. episode på web-tv, synes det er både morsomt og pinlig på samme tid. Synes så synd på han unge fyren, håper inderlig de finner noen som vil ha ham! Virker ikke helt som han har draget stakkars.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja. Tragisk med han unge fyren. Det var skikkelig pinlig å se på.

Men vi så jo at det var veldig kleint på datingen også. Huff og huff.

Var ganske kleint med hun dama og bilguttene også..

Skrevet

Elsker Sigrid! Hu er så ekte og morsom:)

• Liker 1
Skrevet

Herlig serie! :rodmer:

Skrevet

Huff, kleint med han Ove daaa :P

Gjest Cecilia L
Skrevet

Bittelitt pinlig, ja. Men jeg likte Ragnar og Else :) Elses hobbier var dans. Og røyking! ;) Sigrid er morsom og kvikk. Skaper fin kontakt med de hun møter, og selv om hun er litt tøff i trynet, så fremstår hun som ærlig og ekte. Morsomt program. En liten, men pinlig lykkepille!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg får så vondt av Ove jeg. Han er jo klein fra ende til annen stakkar :P

Skrevet

Lurer på hva Sigrid vasker seg med siden hun så ofte får "veps oppi tissen" (hvis det ikke var bie da) Fikk det jo både i episode 1 og 2. Voldsomme greier. :fnise:

Skrevet

Haha, sikkert noe med uimotståelig lukt for biene :fnise:

Elsker det programmet, herlig pinlig!

Skrevet

Jeg likte veldig godt Sigrid søker kjæreste, men synes det programmet her blir litt mye Sigrid i forhold til at det egentlig er de andre deltakerne man skulle tro hadde hovedrollen. For meg virker det som mange er ukomfortable foran kamera og blir ekstra sjenerte og passive når Sigrid overtar og styrer på. Fortsatt litt morsomt. Jeg orker ikke se på han stakkars Ove en gang... kunne vært en nokså søt fyr det, men han er jo så pussig. Trodde ingen under 30 (eller 40) likte Mot i Brøstet jeg :sjenert:

Skrevet

Bare sett de to første episodene. Litt søtt programm. Fikk vondt av Ove som fikk nei av alle jentene på den båtturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...