Gå til innhold

Hvorfor har han ikke sendt melding

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en fyr i helga, og det var koselig og alt. Snakket bra sammen, og generelt gikk alt bra. Han sov over, men vi lå ikke sammen. Han spurte om vi kunne møtes, om jeg kunne denne uken her og konkretiserte til og med hva vi kunne gjøre. Han la meg til på facebook samme dag. Aldersforskjell på 8 år, og vi er i 20-årene. Siste han sa før han dro var at han skulle sende meg en melding. Oppførte seg veldig omsorgsfullt og sa masse fint. Kortversjonen.

Nå har det gått tre-fire dager, og jeg har enda ikke hørt fra han. Hvorfor sa han så mye fint, konkretiserte og maste på meg om å møtes, når han enda ikke har sendt melding? Og hvorfor lar jeg dette gå innpå meg? Burde jeg kontakte han på facebook neste uke en gang? Kan aldersforskjellen ha fått han til å ombestemme seg?

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde venta til over helga og sendt en melding til ham på face med "Hei,hadde det så hyggelig sammen med deg sist - hvor ble du av?"

Skrevet

Typisk... "Ikke ta kontakt på 3++ dager for å virke needy"

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare å ta kontakt med ham, og se hva han svarer. Aldersforskjell trenger ikke å bety noe, og 8 år er da ikke så ille:)

Men nå er det dessverre sånn at det likevel finnes maange menn som sier masse fine ting uten at de egentlig mener noe seriøst med det. Men du har vel ikke noe å tape på å sende ham en melding eller noe?

Skrevet

Jeg ville også bare tatt kontakt med han. Hater den "vent i 3 dager med å ta kontakt" regelen. Hvorfor vente når man kan ta initativ selv?

• Liker 2
Skrevet

Du trenger ikke vente. Kan hende han venter på en mld fra deg også.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Sender han ikke melding før neste uke, så ville jeg enten droppet han. Eller spurt om å møtes. Så ser du hva han svarer :)

Skrevet

TS her.

Takk for svar! :) Håper dere har rett, men er ikke sikker. Det som gjør at jeg ikke mister håpet er at han har lagt meg til på facebook. Hvis han ikke hadde gjort det, så hadde han ikke trengt å se meg igjen da jeg ikke har nummeret hans.

Det som gjør at jeg har vært skeptisk på å ta initiativ er at

1. han sa flere ganger at han skulle sende meg melding.

2. han likte tydeligvis ikke jenter som maser(han hadde en date dagen etter med en som var masete på natta og som hadde tatt opp at hun ikke ønsket å bli såret på andre date - dette synes jeg egentlig er et tegn på ærlighet, selv om jeg ikke vil være den jenta). Han la til meg på facebook etter at han hadde vært på date, forresten.

3. han virket veldig interessert, og jeg tvilte ikke på at han kom til å sende melding der og da.

Burde jeg fortsatt sende melding? Har holdt meg unna alt av dating lenge nå, så er ikke helt med i gamet, og liker ikke alle disse reglene. Hvordan distansere meg følelsesmessig? :)

Skrevet

Han hadde en date dagen etter?! Du mener ikke seriøst at han går på date med andre jenter samtidig som han holder på med deg? Og han la deg til på facebook etter at han hadde vært på date, ja det må jo være et godt tegn.....

Nei, da hadde jeg i hvert fall ikke tatt meg bryet med å kontakte ham igjen.

Greit nok at han ikke har noen forpliktelser overfor deg, men likevel..

• Liker 2
Skrevet

Han hadde en date han hadde planlagt før han møtte meg med en jente han ikke var interessert i på den måten. Dette var han helt åpen om. Sa selv at han syntes det var litt rart å måtte dra på date etter det. Men joda, litt shady kanskje.. Det kan jeg være enig i. Han fortalte meg også at sist forhold han hadde vært i varte i fem år, men at det hadde vært slutt en god stund, så virket som han ville noe seriøst.

Nei, jeg vet ikke, jeg. Jo mer jeg tenker på det, jo rarere virker det. Han sa jo også at han brukte "å være for snill med jenter", noe som jeg ikke stusset over der og da, men som sannsynligvis hadde med den daten han ikke sa nei til. Sa også sånt som at de fleste gutter er snille, også oppførte seg veldig kjæresteaktig.. Tullet masse om "hvor kyniske eldre gutter kunne være", og at han "alltid tok med seg 19-åringer hjem". Veldig kosete. Mulig han bare kunne triksene.

Kanskje er det bare at han "vekket" meg opp fra å ikke ha orket å holde på med gutter på lenge. Blahrg, er en grunn til at jeg holder meg unna mannfolk.

Skrevet

Han synes det var "rart å måtte dra" på den daten? Han MÅTTE faktisk ingenting, han dro jo helt frivillig.. Hvis han var ordentlig interessert i deg så hadde han avlyst den daten!

Og selvfølgelig sier han til deg at han ikke er interessert i henne..det er bare en dårlig bortforklaring.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har vel egentlig gitt opp han her. Overrasket over at gutter kan være så manipulative. Å oppføre seg så "kjæresteaktig" med en jente, virke oppriktig interessert i henne og atpåtil legge henne til på facebook når han ikke skal kontakte henne er ganske ille når han åpenbart ikke bryr seg. Han sa til og med at "han hadde plass til en 20-åring i livet sitt" og gjentok flere ganger at han var glad for å ha møtt meg. Kunne ønske jeg ikke tok det så innpå meg, flinkere til å distansere meg. Nå har han også slettet fra facebook-profilen sin der det står ".... har blitt venn med ..." både på meg og hun han skulle på date med.

Trodde gutter var ille på å manipulere jenter, men så ille trodde jeg ikke de var.

Skrevet

Menn er enkle overfladiske dyr ..dine mistanker holder ikke mål.

Vi er ikke i stand til slike dype spill, eller dvs om du har truffet en som er så har du vært uheldig. Kun jeg er ...og jeg er one of a million. Så kan du begynne å regne selv hvor mange innenfor Norges grenser det finnes av menn av den kaliberen du gir han credits for.

Skrevet

Han hadde en date han hadde planlagt før han møtte meg med en jente han ikke var interessert i på den måten. Dette var han helt åpen om. Sa selv at han syntes det var litt rart å måtte dra på date etter det. Men joda, litt shady kanskje..

Høres ut som en direkte løgn i mine ører (øyne).

Skrevet

Menn er enkle overfladiske dyr ..dine mistanker holder ikke mål.

Vi er ikke i stand til slike dype spill, eller dvs om du har truffet en som er så har du vært uheldig. Kun jeg er ...og jeg er one of a million. Så kan du begynne å regne selv hvor mange innenfor Norges grenser det finnes av menn av den kaliberen du gir han credits for.

En ekte megaloman tydeligvis :ler:

Herregud så glad jeg er for at jeg ikke er kvinne og kunne ha surret meg borti en som deg!

Og ja, det finnes garantert en hel del som deg. Beklager å måtte skuffe deg ;) hehe

• Liker 1
Skrevet (endret)

Personlig synes jeg ikke det gjør noe å date flere på en gang så lenge man ikke har noen veldig preferanser for noen enda. Hvis jeg hadde planlagt en date en stund, og møtt en koselig type dagen før daten hadde jeg likevel ikke avlyst den. Da hadde jeg dratt på daten og sett hvem jeg likte best. Enkelt og greit. Kanskje noen synes det er kynisk, men jeg synes det er greit å teste ut ulike personer og se hvem jeg liker best før jeg bestemmer meg om det er en jeg vil satse mere på. Så jeg tipper at han likte hun andre dama bedre, da. Dumt likevel at han ikke tar kontakt med deg, TS. Send ham en melding, du, bare for å få det på det rene om han vil møtes mer eller ikke. Så slipper du å tenke mere på det hvis han ikke vil. Da vet du det i hvert fall med sikkerhet.

(Men det er likevel rart at han dro på en dat med en han egentlig ikke var interessert i, og virket så interessert i å holde kontakten med deg. Jeg ser den.)

Endret av Sheherasade
Skrevet

Hadde sendt en melding likevel, jeg. Har opplevd så ofte at folk ikke svarer, og syns det er så håpløs oppførsel, hvorfor kan man ikke bare si at det ikke funker likevel?

I alle fall: Hvis du sender mld og ikke får svar har du i alle fall prøvd, og da er det lettere å legge det bak seg. Syns han var frekk som ga deg inntrykk av å være SÅÅÅ interessert, selv etter at det ikke "ble noe på ham", så det kan da ikke bare ha vært det han var ute etter heller.

Eller, jeg aner jo ikke hvordan gutter funker, men jeg hadde i alle fall tatt kontakt én gang bare for å se om jeg fikk svar!

• Liker 1
Skrevet

Takk for flere svar! :) Har vel kommet frem til at han ombestemte seg, og ikke at han planla å aldri sende en melding. Var tross alt han som var den som var ivrig på å møtes igjen. Det kan være enten fordi a) han ombestemte seg på grunn av aldersforskjellen b) han ombestemte seg når han merket at jeg ble "carried away" av hans oppførsel c) han likte daten sin allikevel. d) han var bare ute etter en bootie call, så når han merket at jeg var oppriktig interessert, så skremte det han vekk.

Jeg synes også det er greit å date flere samtidig, i hvert fall når han tydligvis har planlagt den daten en stund, mens å bli med meg hjem ikke var planlagt i det hele tatt. Han sa flere ganger i løpet av kvelden at han det var en jente "som ville noe annet enn han, og som likte han bedre enn han likte henne" som sendte han noen meldinger. Det viste seg å være daten hans dagen etter. Han dro fra meg i 1-tiden, skulle møte henne i 2-tiden, og la meg til på facebook i 3-4-tiden, så det var der jeg fikk forhåpninger. Hadde han ikke lagt meg til på facebook hadde jeg ikke tenkt så mye over det som jeg gjør nå. Da hadde jeg bare visst hva han het og hvor i Oslo han bodde, altså hadde jeg ikke hatt sjans til å kontakte han.

Skrevet

Send ham en melding og hør, du kan ikke få noe verre svar enn nei:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...