Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på skole og har en ekstrajobb der de ofte ringer og spør om jeg kan jobbe den og den dagen. Jeg ble ringt etter for en uke siden og spurt om jeg kunne jobbe på torsdag. Da jeg kom på jobb i dag var de ikke så blide. Fordi jeg hadde tydligvis hørt feil dag, og skulle egentlig jobbe på onsdag!

Slike ting kan skje,men jeg er sikker på jeg hørte torsdag! Mne hvis jeg skulle ha jobbet på onsdag, og jeg ikke dukket opp,. Er det ikke da normalt av arbeisdsgiver og ringe for og høre hvor personen blir av ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arbeidsgiver eller de som har vakten som skal avløses må jo ringe og høre hva som har skjedd ja :P Veldig merkelig om man ikke gjøre det.. :gjeiper:

Skrevet

Ola Dunk er ikke så flink til å si ifra, han foretrekker å bli sur og mutt i stedet for. Mye lettere!

• Liker 2
Skrevet

Ola Dunk er ikke så flink til å si ifra, han foretrekker å bli sur og mutt i stedet for. Mye lettere!

Jepp, det er standard. Det er jo viktig å få folk til å føle seg dumme..

Skrevet

Er det ikke da normalt av arbeisdsgiver og ringe for og høre hvor personen blir av ?

Ja, normalt at man ringer om noen ikke har kommet på jobb uten å gi beskjed om det ene eller det andre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...