Susa Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 har ei venninne som vil ha mg m t egypt i januar, sharm el sheik. Vi skal reise i januar, men er det varmt der da? Og er første el siste uka a januar best?
attegløyma Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Du finn litt om gjennomsnittstemp her
MissStiles Skrevet 15. september 2011 #3 Skrevet 15. september 2011 Jeg var der i slutten av jan/beg. av feb for et par år siden. det var ikke kjempevarmt men ca 20 grader kanskje.
MiniMjau Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Jeg var i Hurghada i januar. Det var ca 20 grader på dagen tenker jeg og en del vind. Akkurat slik at det var liiiiiiitt kaldt å ligge på stranda. Når solen (ca kl 17) gikk ned ble det VELDIG kaldt, pga ørkenklimaet. Skjerf, genser og fleece-jakke på kvelden. Ingen lange kvelder med vin på verandaen nei....
altflyter Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg var i sharm i januar i fjor. Da var det ca 20 grader i gjennomsnitt. Gikk an å bade og sole seg, men var ikke kjempevarmt. Om kvelden blir det veldig kaldt, så husk en god jakke! Endret 19. september 2011 av altflyter
Susa Skrevet 19. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2011 Okay, er februar en bedre måned da eller?
Fiol Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Var i Egypt tidlig i januar i år, og da synes jeg faktisk det var for kaldt til å ligge på stranda. Men opplevde likevel utrolig mye artig med tur til Kairo og Luxor. Februar er nok varmere da ja..
lashara Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Tror nok ikke jeg hadde valgt Egypt på den tiden av året. Fineste månedene der er sensommer/høst. Så det er nesten samme høysesong som her. For januar ville jeg helt klart ha valgt asia. Thailand/ Philipinene/ Indonesia.. Lengre reise, så en bør ha mer en en uke... Men sharm er fint, har vært der selv. Å står det mellom sharm og syden så hadde jeg helt klart valgt Sharm.
HedvigR Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Må tydeligvis være stor forskjell på januar og februar, for de to gangene jeg har vært det i februar har det alltid vært rundt 30 grader, og aldri snakk om jakke om kvelden
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Var i Hurghada i des./jan. (jula) for en tid tilbake - vaaarmt! Tipper ca 20-25 grader, og det er mer enn nok for meg.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Tror nok ikke jeg hadde valgt Egypt på den tiden av året. Fineste månedene der er sensommer/høst. Så det er nesten samme høysesong som her. For januar ville jeg helt klart ha valgt asia. Thailand/ Philipinene/ Indonesia.. Lengre reise, så en bør ha mer en en uke... Men sharm er fint, har vært der selv. Å står det mellom sharm og syden så hadde jeg helt klart valgt Sharm. Vil IKKE anbefalle sensommer. Var der i Oktober i fjor, og hadde mellom 40 og 48 grader hver dag i Luxur. Reiste via jobben, og forrige pulje hadde vært der noen uker før, i september, og de hadde det enda varmere. Too hot!
momo Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Jeg var der i januar/februar for nesten 2 år siden. Og da var det rundt 30 grader på dagen, deilig og varmt. Men på natta måtte jakke eller tykke genser fram.
Susa Skrevet 20. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 20. september 2011 Tusen takk for så mange svar Blir nok til at vi drar første el andre uka i februar...
Wonders Skrevet 23. september 2011 #14 Skrevet 23. september 2011 jeg var der i januar/februar i år, og ble sendt hjem pga bråket i Kairo. På dagen var solen varm og fin. Bikini og basseng/strand. Det er alltid hår-føner vind der, så på kvelden var de tette sko, olabukse, tynn genser og strikkejakke. Skulle gjerne hatt med en vindtett jakke til kvelden. Vi gikk mye, strandpromonade i stedet for taxi osv... Huttret litt etter en stor frappe asså. Jeg er fryse-pinn oxo... Andre fra arabiske land og midtøsten hadde boblejakker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå