Gå til innhold

Redd han bare vil ha en fuck friend

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr for noen dager siden på byen. Vi går på samme skole så jeg har lagt merke til han og har alltid syntes at han er utrolig kjekk. Veldig min type.

Vi snakket en del sammen og endte opp med å ha sex. Jeg er egentlig ikke så fan av å ha sex ved første møte, men det bare skjedde.

Morgenen etter måtte jeg gå ganske tidlig (han lå hos meg), men han ville liksom ikke gå;p

Senere har han vært veldig hypp på at vi skal møtes, men det virker som om han bare vil ha et enkelt ligg. I morgen har vi planlagt å henge sammen men jeg er nesten overbevist om at han kommer til å prøve seg med en gang.

Jeg ønsker egentlig ikke å ha sex med han nå, men vet ikke helt hvordan jeg skal få han til å forstå det. Jeg er rett og slett redd for å virke kjip slik at han skal miste interessen. For selv har jeg lyst til å bli bedre kjent med fyren!

Har selvfølgelig snoket litt på facebook og det viser seg at han var sammen med ei jente for bare en måned siden. Derfor tenker jeg at han kanskje bare vil ha meg for å komme over henne..

Såå, hvordan få han til å forstå at jeg ikke vil gå så fort fram - til tross for at vi lå sammen første gangen vi møttes - uten å virke prippen og kjip.

Og ER det rart å ikke ville ha sex hele tiden tvert man har møtt noen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier det til ham. Bare si at du håper han ikke kun vil møte deg for å ha sex, og fortell ham at du gjerne vil bli bedre kjent med ham, og ser ikke bort fra at det kan bli mer "rulling i høyet", men du er nødt til å bli bedre kjent med ham først..?

Og NEI det er ikke rart du ikke vil ha sex hele tiden med en person du nettopp har møtt, og kanskje ikke snakket så mye med en gang. (Bortsett fra den kvelden dere endte opp i senga)

Så dette bør han forstå og respektere uten problem. Gjør han ikke det, så kan han vel egentlig ha det så godt, sant? :jepp:

Skrevet

Se an hva som skjer på daten deres i morgen.

Hvis han prøver seg, så ville jeg bare ha sagt det du føler. At du gjerne vil bli bedre kjent med han osv.

Gjest Høne Pøne
Skrevet

det har hendt jeg har "testet" mannfolka litt da jeg var singel. invitert på filmkveld eller noe, og samtidig informert om at jeg har mensen eller at p-pillene har enda ikke kommet i posten, så desverre blir det ikke noe på han, på en humoristisk måte :) da vet han at han ikke får ha sex med deg, og kommer han likevel på besøk så liker han deg mest sannsynlig mer enn bare en kose-venninne.

det har stemt de gangene jeg har prøvd ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...