Gå til innhold

Litt tidlig for mareritt....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til søndag våknet jeg midt på natten og var helt fra meg fordi blomstene i brudebuketten var HELT feil, knall rosa nelliker og påskegule sløyfebånd (kan ikke fordra nelliker eller fargene). Det var helt krise da jeg våknet og fikk ikke sove igjen, men i ettertid ler jeg litt av det.

Hadde det vært en uke, eller en måned, til vi skulle gifte oss, hadde jeg kanskje skjønt det – men skal ikke gifte meg før i mai. Synes det var litt vel tidlig å få nervøse drømmer, det skremte meg litt.

Eller er det sånn dere andre her det også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, jeg har også hatt litt mareritt allerede...

Jeg hadde ikke fått blomstene, så jeg måtte lage oppsatser selv! Så tok jeg feil av tiden i kirken..:roll:

Men det går nok så bra så!! :D

Skrevet

Jeg skal ikke gifte meg før i september, men drømmer allerede om bryllupet med jevne mellomrom.... I tillegg drømmer jeg at jeg skriver innlegg her på KG... :wink:

Skrevet

Jeg hadde også mareritt i natt!!!! :o

Er det smittsomt eller?

Jeg drømte at jeg verken hadde sko, slør, strømper eller noen ting. Jeg hadde kun kjole og den var ikke ferdig hos skredderen en gang!

Og ikke hadde det vært noe utdrikningslag heller!

Hele bryllupet gikk skikkelig i dass.

Slitsom drøm, var glad da jeg våknet!! :hoho:

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvis dere har mareritt om ting og tang er d bevisstheten deres som prøver å fortelle dere at dere må slappe av mht bryllupps hysteriet.

Skrevet

Hvis dere har mareritt om ting og tang er d bevisstheten deres som prøver å fortelle dere at dere må slappe av mht bryllupps hysteriet.

Nettopp! Det er nettopp derfor jeg ble litt skremt. Trodde ikke jeg var så opptatt av bryllupet at jeg skulle få mareritt av det. Har hatt et veldig avslappet forhold til bryllupsplanleggingen så langt.

Kanskje marerittet er et hint om at bryllupsdagen er en viktig dag i livet mitt, og at jeg bør begynne å planlegge detaljene... ;)

Gjest sexysadie
Skrevet

Fatter ikke hvoprdan godt oppegående mennesker blir til bridezillas.

Denne delen av sosialiseringsprosessen har virkelig blitt litt for godt indoktrinert i kvinner virker d som.

Skrevet

Bare gled dere til det er noen uker igjen! har slike mareritt for tiden om hele bryllupet, begynner nesten å grue meg jeg. er vel bare nervene som slår igjennom, er jo ganske spennede dette å skulle få alt til¨å klaffe bra!

Gjest sexysadie
Skrevet

Heller kule den helt ned mht brylluppsplanlegging.

husk bryllupp er ikke til for å mestres men for å feires.

Skrevet

Tja, når man har kort tid igjen er det jo greit å få de siste tingene jort da.. så det blir noe å feire med. Men å begynne å stresse ett halvt år før er vel lite vits :wink:

Skrevet

Vent bare du til det kanskje blir din tur en gang................sexysadie

Gjest sexysadie
Skrevet

Tror d blir helt enkelt da, ble skremt den gangen min venninnes mor kollapset ett par dager etter datterens bryllupp og jeg måtte ta tak i saken og ta vare på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...