Gå til innhold

Støvler fra tretorn og viking

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg støvler fordi jeg bor i Bergen og er utrolig lei av å være våt på beina. Jeg kjenner egentlig ikke noe behov for å bruke masse penger på dette, men jeg har lyst på fine støvler som holder meg tørr og varer (gikk i Europris-fella da jeg jobbet i barnehage. De støvlene varte i nøyaktig én måned for de begynte å falle fra hverandre...)

Av denne grunn lurer jeg på om støvler som tretorn, viking o.l. holder like bra som disse fra hunter og ilse jacobsen? Sistnevnte blir uansett uaktuelt å kjøpe, da de ikke satt bra på foten min. Noen innspill? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Jeg har hatt viking i alle år til meg selv, og de fungerer kjempebra. Altså de ser jo ikke likedan ut, men jeg holder meg god og tørr med de grønne vikingene mine :)

Har forøvrig hatt de i åtte år nå...

Skrevet

Om Viking er like gode som de andre? Viking har laget støvler siden 1870 eller noe slikt, så for meg er de nymotens greiene, motestøvler, ikke noe greier. Skal du ha kvalitet som varer og varer, så kjøper du Viking.

Skrevet

Jeg har Tretorn-støvler som jeg kjøpte på Ellos for et par år siden, helt enkle og svarte.

Jeg bruker de mye, og de har holdt kjempebra så langt i hvert fall. Jeg passer på å vaske av dem når jeg har brukt dem i den verste søla, og de ser faktisk fortsatt like fine ut som da de var nye.

Jeg er utrolig fornøyd med dem, herlig å slippe å bli våt på føttene :jepp:

Skrevet

Jeg har hatt flere forskjellige Vikingstøvler, og gikk forleden dag til innkjøp av et par til. Har ikke opplevd noe negativt med støvler fra Viking. Hadde jeg passet de jeg kjøpte da jeg var yngre, hadde jeg kunne brukt de fortsatt.

Skrevet

Jeg er veldig glad i le chameau støvlene mine, de sitter mye bedre på bena enn Hunter. Men de er vel i samme prisklasse. Jeg har også et par Hunter støvler som knapt er i bruk.

Viking støvler har jeg for bruk på hytta og til arbeid i hagen. De har holdt i flere år, kjempegod kvalitet. Så om du liker utseendet på Vikingstøvler, og de sitter fint på bena dine, er nok kvaliteten like bra som de dyrere merkene.

Skrevet

Jeg har disse fra Viking og er kjempefornøyd med dem!

Skrevet

Jeg er superfornøyd med mine støvler fra Viking.

Skrevet

Viking er er veldig godt, norsk merke som har funnes i mange år så jeg tror nok de er et godt alternativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...