daemonia Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 https://www.media.volvocars.com/global/enhanced/en-gb/Media/RelatedImages.aspx?mediaid=39888 Dette er den nye konseptbilen fra Volvo. Når jeg ser på bildene får jeg fysisk vondt, for noe så grufult hadde jeg aldri trodd at kom til å komme derfra. Fronten ser ut som den har en Saab gjemt under panseret. Forhøyningen der har akkurat lik form som hele fronten til en Saab. Bakdelen ser ut som en Jaguar. Interiøret.. Vel... Det ser enkelt og greit bare veldig ubehagelig ut Når jeg har lest en artikkel i lokalavisa om denne bilen så står det blandt annet følgende: Conny Ewe Blommé, mannen bak bilens spesielle interiør, sier at konseptet ikke blir å finne i Volvos neste bil, men at det viser retningen Volvo tenker i. Vil det da si at de har planer om å la alle modellene sakte men sikkert utvikle seg til denne type utseende? Hvis det er tilfellet kommer jeg ikke til å kjøpe Volvo neste gang jeg kjøper bil, selv om jeg er så fornøyd at jeg aldri i verden kommer til å bytte ut den jeg har før den er klar for vraking. Men hva mener dere? Er dette et flott konsept utseendemessig, eller har de tryna skikkelig med YOU ? DISKUTER!
sequin Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 (endret) Det ser jo bare ut som en blanding av s60 og c30 på en måte? En konseptbil er og blir en konseptbil, jeg skjønner ikke helt problemet ditt. Designet var jo helt ok og man må jo regne med at alle bilmerkene kommer til å utvikle designet sitt på mer og mer merkelige måter, sånn er det jo bare, men man kan vel nesten være helt sikkert på at v40/50/70-stilen ikke blir helt borte. Kjæresten min som jobber i Volvo hadde ikke hørt noe om denne konseptbilen engang, så jeg tror ikke det ligger så alt for mye i det som blir skrevet i artikkelen. edit: jeg komemr aldri til å bytte ut volvo før det kommer en bil med like god sikkerhet, helt uavhengig av hvordan designet utvikler seg. Endret 15. september 2011 av sequin
daemonia Skrevet 15. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2011 Det ser jo bare ut som en blanding av s60 og c30 på en måte? Nei, jeg er ikke enig med deg der altså. Jeg synes den ser helt gyselig ut. Og jeg kunne aldri i verden fått meg til å kjøpe noe som lignet på det. Selv om sikkerheten er på topp. Forhåpentligvis så utvikler de ikke de andre modellene i samme retning, selv om det som stod i avisa tydet på noe annet.
KaDust Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Heller ikke enig i at den ser ut som en blanding av s60 og c30. Uansett er den stygg som faen, men helt ærlig så forventer jeg ikke noe annet av Volvo. De har alt rekorden på antall stygge biler.
sequin Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 Jeg syns den gjør det. Og uansett, så skal den ikke serieproduseres, men den skal være til inspirasjon for en eventuell luksusserie fra volvo -og da kan alt av endringer skje. Luksusserie blir ikke allemnnseie.
daemonia Skrevet 15. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2011 De har alt rekorden på antall stygge biler. Nei, der vil jeg arrestere deg! Se f.eks her. 2
Epifant Skrevet 18. september 2011 #7 Skrevet 18. september 2011 (endret) Jeg ser din Multipla (begynner å bli veldig slitt, det kortet) og høyner med et par andre Fiater Volvo har... Amazon, P1800, 262C og 480? Men ja, den nye konseptbilen synes ikke jeg heller mye om. PV-front og Jaguarhekk? Endret 18. september 2011 av Epifant
Gjest Regza Skrevet 18. september 2011 #8 Skrevet 18. september 2011 Det ser ut som en bil... Tror jeg er bilblind for jeg ser ikke hva som er vakkert og stygt når det gjelder biler.
daemonia Skrevet 18. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 18. september 2011 Jeg ser din Multipla (begynner å bli veldig slitt, det kortet) og høyner med et par andre Fiater Volvo har... Amazon, P1800, 262C og 480? Men ja, den nye konseptbilen synes ikke jeg heller mye om. PV-front og Jaguarhekk? oooh, my eyes!!! men forskjellen på den nye Volvoen og de du nevner er jo at de er eldgamle. Det blir littegrann mindre forståelig når de klarer å lage noe så fælt i 2011
KaDust Skrevet 18. september 2011 #10 Skrevet 18. september 2011 Jeg sier bare Volvo Volvo Volvo Volvo Også har vi jo alle de gamle firkanta kassene på 4 hjul, og de nyere er heller ikke så fine.
Gjest Badabing Skrevet 19. september 2011 #11 Skrevet 19. september 2011 Jeg ser din Multipla (begynner å bli veldig slitt, det kortet) og høyner med et par andre Fiater Volvo har... Amazon, P1800, 262C og 480? Men ja, den nye konseptbilen synes ikke jeg heller mye om. PV-front og Jaguarhekk? What? Flere av disse var jo veldig fine! Dette er godt design etter min mening. Både nr 1 og nr 6 er lekre biler, og nr 4 er jo den kuleste bilen som noensinne er laget! Resten skal jeg innrømme er så som så.. Volvo sitt design derimot.. Tror jeg fortsatt ikke har sett en fin bil derfra.
Epifant Skrevet 19. september 2011 #12 Skrevet 19. september 2011 What? Flere av disse var jo veldig fine! Dette er godt design etter min mening. Ja, det var egentlig poenget mitt. Som et motsvar til daemonia. Man formulerer seg bare ikke alltid like bra midt på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå