Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens :)

Jeg fikk besøk i går av en gutt jeg har datet litt før..

For å gjøre historien kort, så ente vi opp i senga.. Jeg har mensen, var dag 4 av mensen i går og vi brukte ikke prevansjon. Så jeg er ganske stressa i dag, kan jeg bli gravid når jeg har mensen??? :/

Er helt stressa og nervøs nå, har tatt abort en gang før, og er såå nervøs for at jeg må gjennom det igjen! :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du ikke i det minste lagt ut dette på graviditetsforumet? Her inne er det folk som prøver å bli gravide, ikke folk som prøver å forhindre det! Du er sikkert ikke gravid siden du hadde sex nåpr du hadde mensen, men kan du ikke bare bruke dong neste gang?

• Liker 2
Skrevet

Sannsynligheten er svært liten, men den er likevel tilstede. Det kommer an på når du får eggløsning neste gang. Sædcellene kan overleve inne i kroppen din i noen dager. Det er ikke for sent å ta angrepille ennå, men virkningen av denne reduseres også jo lengre tid det går.

Skrevet

Kunne du ikke i det minste lagt ut dette på graviditetsforumet? Her inne er det folk som prøver å bli gravide, ikke folk som prøver å forhindre det! Du er sikkert ikke gravid siden du hadde sex nåpr du hadde mensen, men kan du ikke bare bruke dong neste gang?

Om du ikke har lest navnet helt, så heter den faktisk prøvere og ufrivillige barn!! halloooooooooo??

Skrevet

Om du ikke har lest navnet helt, så heter den faktisk prøvere og ufrivillige barn!! halloooooooooo??

TS her.

hehehehe nei faktisk så heter den prøvere og ufrivillige barnløse!

Jeg så jeg hadde lagt dte på feil side, sorry, men får ikke slettet den :/

Skrevet

Smakløs spøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...