AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #1 Skrevet 15. september 2011 Jeg holder på med master, og har bachelor fra før, og har ganske lyst til å jobbe en dag eller to i uka. Vet ikke helt om jeg bør prøve å få jobb på kontor som har med det bachelorgraden min går ut på, eller om jeg skal satse på butikkekspeditørjobb på sportsbutikk for eksempel. Tenker at jeg kan bli sliten i hodet av kontorjobb da det innebærer mer konsentrasjon og at det blir å jobbe med data, og at arbeidet blir endle av et større prosjekt kanskje, og at det derfor kan bli stressende og gå ut over mastergraden. For eksempel at om det er i et større varehus så er det enklere å gjøre endel atbeid uten at det er like kritisk.
Drizzt Skrevet 15. september 2011 #2 Skrevet 15. september 2011 Jeg holder på med master, og har bachelor fra før, og har ganske lyst til å jobbe en dag eller to i uka. Vet ikke helt om jeg bør prøve å få jobb på kontor som har med det bachelorgraden min går ut på, eller om jeg skal satse på butikkekspeditørjobb på sportsbutikk for eksempel. Tenker at jeg kan bli sliten i hodet av kontorjobb da det innebærer mer konsentrasjon og at det blir å jobbe med data, og at arbeidet blir endle av et større prosjekt kanskje, og at det derfor kan bli stressende og gå ut over mastergraden. For eksempel at om det er i et større varehus så er det enklere å gjøre endel atbeid uten at det er like kritisk. Relevant jobb er bedre. Hvis det er bare 1-2 dager i uken, burde det jo gå ganske bra uten å bli for slitsomt. I tillegg ser det bedre ut å ha relevant jobb mens du studerte.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #4 Skrevet 15. september 2011 Relevant jobb ja. Ha jobbet i butikk før og aldri mer. Ikke bare møter man på sure og gretne kunder daglig, men jeg fikk i hvert fall mye vondt i rygg og bein av å stå flere timer i strekk. Vi hadde også betalte pauser, så vi kunne bare hive i oss mat når det ikke var kunder i butikken. Fikk ikke satt oss ned i 1 min en gang. Slitsomt. Var helt kake etter jobb.
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #5 Skrevet 15. september 2011 Trur nok du blir mer sliten av å jobbe i butikk. Stress, stress, mye kø, sure kunder, mas, og mye løfting, og bruk av kroppen din. Etter endt arbeidsdag er du så sliten at du går å legg deg nærmest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå