Skorpion72 Skrevet 27. februar 2002 #1 Del Skrevet 27. februar 2002 For meg så virker som om du bare er på dette forumet for å lage diskusjoner. Kan du ikke gå til et annet forum istedenfor? Synes dette er er kjempefint sted å få tips og ideèr til mitt eget bryllup, ikke lese side opp og side ned om hva du skal ha på deg i et bryllup. Designer ditt og designer datt! Er det andre som er enige med meg?:x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 Så har jeg jo mest spurt spm. da, jeg har ikke vært i så mange bryllup at jeg automatisk vet hva som er rett og galt. Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg er også av den oppfatning av at Milla kun er ute etter å provosere å skape diskusjoner rundt ting som egentlig ikke er så relevant. Hun har provosert meg voldsomt til tider, og jeg kommer bare til å overse henne fremover. Bør ikke bryllup være et rom for tips og ideer til bryllupet, ikke krangling og skryting om antrekk man kan ha og ikke ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Milla irriterte meg fryktelig i går med innlegget om den isblå kjolen og de lesbiske anklagene, men hun har like mye rett som alle andre her inne til å være her! Tråden der hun var Oppgitt Kvinne har satt i gang en kjempediskusjon som jeg tror fikk mange til å tenke seg om. Selvfølgelig har jeg fått et litt anderledes bilde av hele saken nå som jeg vet det er henne, men jeg syns det blir litt for drøyt å jage henne ut herifra. Hvis dere ikke liker innleggene og irriterer dere over at hun provoserer dere så kan dere jo bare la være å lese innleggene hennes??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 27. februar 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 27. februar 2002 Jeg jager vel ingen, det er ikke det jeg mener. Men jeg synes bare dette har tatt litt for mye av. Savner bare det "gode gamle" forumet med tips og ideèr for den store dagen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 27. februar 2002 #6 Del Skrevet 27. februar 2002 Men Brud2003, lag tråder om det da så skal jeg ikke blande meg borti dem. Vi kan jo holde ting litt fra hverandre her. Og hvis noen ser på meg som Ondskapen selv bare fordi jeg hjelper en venninne med å shine seg opp til sin store dag So Be It! Milla12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion72 Skrevet 27. februar 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 27. februar 2002 Til Milla! Jeg er faktisk en av de som synes det du gjør for din venninne er helt greit, bare hun ikke blir tvunget på noen måte. Jeg hadde også satt pris på at mine venninner ville hjulpet meg med ting jeg kanskje ikke hadde hatt øyne for selv. Så det så!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #8 Del Skrevet 27. februar 2002 Hjelp er fint, men ikke å hjelpe med tvang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #9 Del Skrevet 27. februar 2002 Det blir for dumt å henvise folk til ett annet forum bare fordi de vil debattere. Dersom dere blir så veldig provoserte så kan dere enten svare eller heller la være. En kan ikke bare si at de ikke er velkommen her. Jeg har jovisst blitt provosert av mange her inne,men dersom jeg har lyst til å spy ut edder og galle lar jeg heller være å svare på innlegget. Det er fullt mulig å holde debatten på et saklig nivå uten å synke helt til bunns 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #10 Del Skrevet 27. februar 2002 Enig! Saklige diskusjoner er greit, men drittkasting bør man unngå. Dette bør både Milla og de andre droppe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Avonlea Skrevet 27. februar 2002 #11 Del Skrevet 27. februar 2002 Nr 1 så vil jeg bare si at jeg synes ikke denne tråden hører hjemme her og for det andre hvorfor er folk stort sett anonyme hvis de kritiserer Milla? Hun har mye bra og hun har mye dårlig akkurat som ALLE OSS ANDRE12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMSP Skrevet 27. februar 2002 #12 Del Skrevet 27. februar 2002 Denne tråden har intet på bryllup å gjøre - burde vært på personlige meldinger. Jeg lukker den ikke, da jeg regner med at dere nå slutter å legge flere innlegg her. Kommer det derimot flere blir den flyttet. moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå