Gå til innhold

Shampo til katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har anbefaling til en katteshampo som får bort flass? :) Har snakket med veterinær flere ganger, den ene shampoen jeg fikk anbefalt funket ikke og de hadde ikke flere tips..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker omega3 i maten til hunden vår? Bare blander den litt inn, og det har hjulpet ganske mye. Vet ikke om det går med katter, men burde vel det?

Gjest Consensio
Skrevet

Gi fiskeolje i maten (eller som kos), gre vekk døde hår jevnlig. Evnt skift fôr dersom den reagerer på maten.

Skrevet

Oi ja, kødda visst med omega3! Det er fiskeolje vi bruker mot flassen, omega3 er for noe annet.

Skrevet

Hva med å slutte å bruke shampoo på katten??! Stakkars...

Skrevet

Skal prøve fiskeolje! Hvordan ''funker'' det (i tørrfor, våtfor, i egen skål?)? Er det en spesiell type som skal brukes? Hvor får man kjøpt det? Hvor mye skal hun ha? *veganer* :fnise: Børster henne hver dag, hun røyter ganske mye så det er heldigvis noe hun elsker. :) Har prøvd forskjellige for..

AB: Hvorfor stakkars?

Skrevet

Altså, kan beskrive hvordan vi gir hunden vår mat;

Tar litt leverpostei og blander det ut med litt vann, og så heller fiskeoljen i. Så bare blander vi det med tørrforet. Tror det egentlig er en bestemt mengde vi skal ta oppi, men jeg tar 'nok'. Du vet, ikke for mye, ikke for lite? (to små splæsjer)

Skrevet

Okei, da funker det nok å blande det med våtfor for oss. :) Skal det gis hver dag? Får man kjøpt det på dagligvarebutikker?

Skrevet

Vi gir hver dag (dvs hver dag jeg husker på det), og vi kjøpte det i dyrebutikk. Men kan godt hende at det finnes på matbutikker også :)

Skrevet

Flassing skyldes ofte enten for lite vann eller for lite olje. Så fiskeolje vil nok hjelpe, om du får katten din til å spise det. Jeg ville kjøpt oljen på dyrebutikk, så er du sikker på å få riktig type. Det er ikke så lett å få en katt til å drikke mer vann, men du kan få det til ved å gi mindre tørrfor og mer våtfor, da får katten mer vann i seg gjennom maten.

Skrevet

Okei, da drar jeg på dyrebutikken og kjøper det idag. :) Når jeg tenker over det er det mulig hun får i seg litt mindre vann enn de andre siden hun trives best for seg selv, men skal sette en vannskål opp på rommet ''hennes''.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...