Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #1 Skrevet 1. desember 2003 Var på blind-date i går; en ny-innflyttet kompis av noen venner av meg. De har i lang tid prøvd å få meg på date med han, men jeg har vært skeptisk.Etter mye om og men gikk jeg med på en tur på kafe med ham. Det viste seg å være en innertier vi hadde en kjempekoselig kveld; utrolig mye til felles, og han var en skikkelig gentleman... han fulgte meg til døren,og avsluttet kvelden med en lett kyss på kinnet og ønsker om å sees snart igjen etter det har jeg ikke gjort annet enn å tenke på ham..føler jeg svever litt, og er i perlehumør. Det hører med til historien at jeg er kjent for å være en skeptiker; ikke romantiker; og at jeg ikke faller / blir sjarmert av folk så lett... så mitt spørsmål: er det mulig å bli forelsket/betatt etter kun et møte??
Gjest Joanna Skrevet 1. desember 2003 #2 Skrevet 1. desember 2003 så mitt spørsmål: er det mulig å bli forelsket/betatt etter kun et møte?? Etter min erfaring er det meget mulig, ja.
chimp Skrevet 1. desember 2003 #3 Skrevet 1. desember 2003 Det er ABSOLUTT mulig ja....... Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #4 Skrevet 1. desember 2003 ja, det er fullt mulig og ikke noe å "skamme" seg over klem
lenny Skrevet 2. desember 2003 #7 Skrevet 2. desember 2003 ja det er fullt mulig,stemmer kjemien så kan man lett få litt sommerfugler! uansett kan jeg huske at det alltid var spennende å gå på date hadde masse romanitske dater med samboeren min,det er helt utrolig og tenke tilbake på idag,nå som man snubler borti sure sokker og..div bare nyt datene og se hvordan det utvikler seg,lykke til
Skusla Skrevet 2. desember 2003 #8 Skrevet 2. desember 2003 Å ja da.. Gjett om det er!!! Kjenner den deilige følelsen ja, så lykke til!! :D
Gjest Hilde K S Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 Ja selvfølgelig er det mulig. Se det slik ; du kunne jo like gjerne truffet han på en fest eller i køen på butikken. Heldiggris !
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #10 Skrevet 3. desember 2003 Meg som startet innlegget her...skal begynne å høre mer på vennene mine;hehe...i går gikk vi en laaang tur i måneskinnet; kjempekoselig...hihi; føler meg som en forelsket fjortis :-) Og vennene mine er veldig fornøyde med seg selv..
*perfecta* Skrevet 3. desember 2003 #11 Skrevet 3. desember 2003 det er vel mulig, men vær forsiktig. etter en kveld kjenner du han ikke så godt som du tror
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå